Groningen&Drenthe deel 29 - de paarse editie -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks, jij natuurlijk ook veel plezier en succes. Voor mij is zaterdag de grote dag, alleen ga ik maar vast morgen richting westen.

Thanks :) ,zaterdag lijkt het weer mee te vallen, dus hopelijk heb je geluk :) . Ik rijd zaterdag trouwens ook op Assen, dus hopelijk geldt dat voor mij ook *D .
 
He Sijtje

ik wens je zaterdag een leuke en snelle dag. ik denk dat je na zaterdag het kneedownen wel onder de knie hebt. *O*

als je de volgende keer weer zo'n dag hebt kom ik wel even kijken
Ja leuk heeeee, en wanneer je Erretje klaar is en je bent terug van je mini vakantie, dan wel weer even een keer samen rijden he????
Die thee bij de Mc smaakt mij best ;)
 
Ja leuk heeeee, en wanneer je Erretje klaar is en je bent terug van je mini vakantie, dan wel weer even een keer samen rijden he????
Die thee bij de Mc smaakt mij best ;)

ja dat lijkt me leuk is alweer een tijdje geleden. krijg nu echt de kriebels nu ik al 2 week niet heb kunnen rijden. hoop het weekend weer ben wel weer toe aan de nodige ontspanning _O-
 
Hey Yvonne, zou leuk zijn :) . Zie maar ffies :) . Mijn zussie is er ook bij, dus die kom je dan ook wel tegen :Y .


Heey,nu weet iedereen mijn echte naam B| :+
Je zussie heb ik al een hele tijd niet meer gezien,zag haar eerder heel vaak hardlopen rond haar flatje toen ik daar nog vlakbij in de buurt woonde en naar de stad fietste.
Kom daar nu haast nooit meer terwijl ik daar toch ben opgegroeid :?
 
@arnold: fotooootje voor de startpost (heb er niet één met m'n dikke kop voor je :X )

IMAGE_071.jpg
 
Net even wezen kijken op het circuit en even wat foto's gemaakt. Helaas maar heeeeeeeeeel klein stukje van Wim's sessie gezien want die durft niet te rijden in de regen :+

Wat sfeerfoto's van vandaag:

329294745.jpg

329294704.jpg

329294670.jpg

329294611.jpg

329294282.jpg

329294228.jpg

329294168.jpg


Wel even wennen met zo'n zoomlens :P
 
Net even wezen kijken op het circuit en even wat foto's gemaakt. Helaas maar heeeeeeeeeel klein stukje van Wim's sessie gezien want die durft niet te rijden in de regen :+

Wat sfeerfoto's van vandaag:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wel even wennen met zo'n zoomlens :P

Op bijna-slicks is het ook niet leuk rijden in de regenn -O- . Even een heel kort verslagje van vandaag:
Sessie 1: de eerste sessie in groep B (de 1-na-hoogste groep) van start gegaan. Omdat er zoveel verkeer was kon ik daar niet lekker doorrijden. Was alleen maar bezig met inhalen. Tussen de bedrijven door ben ik dus even naar Heidi Danhoff gelopen en ik mocht van haar in de snelste groep (groep A) mee rijden.

Sessie 2: deze sessie ging daardoor ook stukken beter. Volgens time-keeping zat ik op een 1.59,4, dus ik begon er weer in te komen ;) . Helaas gooide de 3e sessie roet in het eten, doordat het na 1/2 ronden begon te regenen. Ben toen maar de pits in gegaan. De rest van de dag hetzelfde verhaal: droog, regen, droog, regen. Heb ook niet verder gereden, omdat er net wat te weinig water lag voor regenbanden.

Hopelijk morgen beter. Morgen zal ik starten op de volgende tijden:

Sessie 1 : 9.00 - 9.20
Sessie 2 : 10:20 - 10:40
Sessie 3 : 11:40 - 12:00
Sessie 4 : 14:00 - 14:25
Sessie 5 : 15:40 - 16:05

Als het een beetje mee zit, zitten we weer tegenover pitbox 21. Dus daar zul je ons vast wel vinden.

Edit Kay: mooie foto`s :} .
 
wim als je dit nog leest tip van mijn kant.

monteer een regenband voor en achter een intermediate wordt door ons in het ONK ook gedaan
 
Op bijna-slicks is het ook niet leuk rijden in de regenn -O- . Even een heel kort verslagje van vandaag:
...
Edit Kay: mooie foto`s :} .
Wat een pech met dat klotenweer! Ik ben rond een uur of vijf nog even bij het circuit geweest, maar volgens mij was je toen al weg. Morgen zou het beter weer worden trouwens!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan