Groningen&Drenthe deel 29 - de paarse editie -

Status
Niet open voor verdere reacties.
in het begin vliegen de secondes van je tijd af, op het laatst gaat het met duizendste van een seconde er af.

Dat is idd waar ;) . Maar goed, de volgende keer beter zullen we maar zeggen ..... Ik weet nu waar ik het laat liggen :Y .

Toch een record, dat is mooi ;) Het verhaal klinkt bovendien interessant, ik hoop dat je er iets mee kunt. Vaak is het snappen makkelijker dan het doen :P

Yepz, helemaal waar :P . Op de één of andere manier durf ik bepaalde bochten nog niet van buiten af aan te snijden. Als voorbeeld noem ik hier de Stekkenwal en Mandeveen. Het lijkt iets tegennatuurlijk om die bochten helemaal van de buitenkant aan te snijden . Maar hier gaan we aan werken, hopelijk dat er dan nog wat seconden af gaan ;) .
 
Denk dat je niet de enige bent!
Bij lekker sportief rijden gaat het reservelampje bij 170km branden...................


Dat is dus de ellende...... bij sportief heb ik nog niet eens gemeten :X :X

maar moet ook niet teveel zeiken ;) standaard had blokkie zo'n 135pk aan krukas, nu heeft ie zo'n 150 aan het wiel en 125Nm koppel :P Tja, dat moet toch ergens vandaan komen :+ :+ Uiteraard hebben de moderne 1000 ook dat vermogen en rijden die wel zuiniger maar ja, die heb ik niet :) :) :)

Moet er nog ff een nieuwe tankontluchter opzetten, dan kan ik de volle capaciteit van 23ltr weer benutten (nu maar 16) dan wordt het bereik weer acceptabel 8-) 8-)



RJ van harte :W :W
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond nog ff lekker rondje gereden *D *D *D

actieradius blijft overigens probleempje voor de Harz :X :X 200km is wel de max denk ik...

:X 200 kom ik niet vaak aan toe, meestal begint het lampje al bij 140/150 km te knipperen...

@rj gefeliciteerd! ibg ook jarig? (vanwege de taart :? )
 
Tom niet gezien nee, alleen Peter nog even. Het koelde alleen erg snel af en toen hebben we beiden maar besloten om op huis aan te gaan. Hopelijk morgen nog even beetje mooi weer dan kan ik nog wat km's maken, ben daarna een paar weekjes niet in staat om te rijden '(

:?

of klussen in je nieuwe woning?
 
:?

of klussen in je nieuwe woning?
Vandaag toch nog weer even stuk gereden, achterbandje is weer zo goed als op, en dat na 1200 km zonder burnouts oid :/

Niet rijden komt omdat ik morgen richting Berlijn vertrek, zit daar weekje en als ik teurgkom moet ik nog een weekje naar Dublin voor werk (naja, werk :+ )
 
:Y Strubben uit, daar zit je te kijken of de aanhanger wel goed door de bocht is gekomen :+ })

He he, als ik niet achterom had gekeken, had ik misschien wel een 1.58-er gereden idd :P . Ik was trouwens aan het zoeken waar Daniel was, maar die bleek dus de pits in te zijn gegaan, omdat hij een veel te hoge bandenspanning had en de motor daardoor als een dweil over de baan ging -O- .

Maar dan is het toch wel knap dat ik met een aanhanger achter mijn motor 1.59-ers rijd :P :+ .
 
Laatst bewerkt:
nope ik ben er niet bij, ik rij 21 september een toerrit in gilze (br) vorige jaar niet geweest de 2 jaren daar voor weer wel,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan