Groningen&Drenthe deel 29 - de paarse editie -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alweer, je woonde toch nog maar net in P'wolde? :) Ben je nog steeds nooit tegengekomen :)
Klopt, ben gaan samenwonen vanuit Amersfoort. Mijn appartementje in Amersfoort heb ik eerst verkocht en toen zijn we samen opzoek gegaan naar een huisje, die kwam sneller dan verwacht. We huren nu iets in paterswolde. Straks een garage, kan de motor eindelijk onderdak.
 
Ik ben er morgen te vinden, dan vindt het concert van Iron Maiden plaats }) .

Gaan er nog meer mensen naar Maiden morgen ?



Zou jij voor ons een paar foto's van hun willen maken?...tenminste als dat lukt.
Stuur als je foto's hebt maar naar mijn mailadres. Als je ze niet hebt is het ook geen ramp :N
Muziek horen we wel en als het een beetje mee zit hoor ik het waarschijnlijk thuis ook wel ;)
 
-O-

helaas helaas , zou wel willen , lekkere songs van Bruce en z'n mannen :} :}

morgen maar een dvd opzetten _O- _O-

Jammer -O- . Je hebt zeker de DVD van Rock in Rio ;) ?

Zou jij voor ons een paar foto's van hun willen maken?...tenminste als dat lukt.
Stuur als je foto's hebt maar naar mijn mailadres. Als je ze niet hebt is het ook geen ramp :N
Muziek horen we wel en als het een beetje mee zit hoor ik het waarschijnlijk thuis ook wel ;)

Ik neem geen camera mee, dus kan ook geen foto`s maken ;) . Als een kameraad een camera mee neemt, wil ik je best een paar doorsturen :) .


Mooi man
full
.

Misschien zie ik je daar dan nog wel *D . Alhoewel het er wel druk zal wezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan