Groningen, Drenthe en Den haag deel 31 -> vrede op aarde

Status
Niet open voor verdere reacties.
wil ik wel zo'n kawasaki quad kfx700..
voor maar 1450 euro
toch mooi 6.9 procent ledenkorting


maar je zit dan ook op www-ei-order-com.
en je moet wel een ei zijn om wat te bestellen daar :X
 
Laatst bewerkt:
wil ik wel zo'n kawasaki quad kfx700..
voor maar 1450 euro
toch mooi 6.9 procent ledenkorting

Of zo'n 2008 R1 voor 2680 eurootjes
en maar liefst 9.3 procent *O* *O* *O*

nadeel is dan weer wel dat je jezelf zo moet inhouden met die suffe toerders in dit topic O-) })




:+
 
Laatst bewerkt:
Ja,voor jou wel!
:} :} :}



maar dan wel een rubberen helmtasje :+


Zow, ben ook weer terug uit Ierland.
Roddy, veel plezier daar. mocht je nog wat mee willen smokkelen, da's daar geen probleem |(
bij de controle had ik alle vloeistoffen netjes in een doorzichtig tasje op een paar na. die had ik los in mijn jas, met een nagelvijltje. (ongelukje) door het poortje ging de pieper. van boven naar beneden werd ik onderzocht. moest zelfs mijn sokken uit :X
Niets te vinden natuurlijk. Maar na onderzoek kon ik tas en jas van de band halen en mocht ik doorlopen. pas toen kwam ikzelf de vijl en de deo en lipstick tegen in mijn jas. vreemd dat ze dat dan wel laten doorgaan. mijn moeder had 2 orange jus bij zich waar men ook niets van zei. |( krom allemaal. maar goed, t is daar uiteraard wel goed vertoeven :} :}
ga zo maar even kijken naar een datum om weer te gaan later dit jaar.

Voor die paar euro vlieg je nog eens een weekendje naar het buitenland. Heb nog even nagezocht over die credit card kosten, maar die heb ik 'echt niet betaald hoor. er is gewoon 20 euro totaal afgeboekt voor 2 personen en geen cent meer. zit echter wel een trucje bij. de volgende keer even op de toest klikken van vorige pagina en dan weer terug naar de bestelpagina dan schijnt hij die kosten wel vaker niet te berekenen zeiden ze van Ryanair.
Tipje voor een volgende keer.
 
Laatst bewerkt:
full
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan