Groningen Drenthe Friesland

Status
Niet open voor verdere reacties.
En Villie, moet je misschien nu maar die Kawa gaan kopen.
MAArrrrr, je bent niet de eerste hier op dit topic hoor, en Firebird ook niet!

Sterkte met de spierpijn de komende paar dagen.
 
Pfoe Villie, das vet schrikken man.Ben blij dat je verder nix geraakt hebt.Nu maar hopen dat die miep bij de dokter snel aanspreekbaar wordt,alles toch ff laten checken lijkt me wel verstandig.En natuurlijk sterkte met het eventueel opknappen van je fiets.
 
klinkt niet best,maar je hebt wel mazzel gehad dat je niets
geraakt hebt.veel sterkte er mee!!!!!!!!!!!!!!!
 
we kunnen ook een start
en finish lijn trekken!
(geintje)
........en kerbstones schilderen :} ........en strobalen in de bocht *D etc. etc. goed plan :}
full
 
Kut zooi Villie!!!
Was profiel op je band verder wel goed? Ken het gevoel van wegglijden wel! Is inderdaad schrikken en helemaal als je ook nog es op je bek gaat en dan richting een hele grote vrachtwagen toe glijdt!!!! Aiaiai ai

In ieder geval zijn we erg blij om te horen dat je verder zelf niks aan ernstig letsel hebt!

Suc6 met het opknappen (zowel je bike als jezelf!)
 
die band was nieuw genoeg dat er geen siliconen meer op zaten achter , band van villie is tegelijk met die van ikke hier vervangen
 
ohhh eh villie wanneer was je ook al weer jarig binnen kort toch

we gaan wel wat geld voor je inzamelen voor je motor



































om zijwieltjes te kunnen kopen :+
 
Effe een (rare??) vraag tussendoor, zou iemand van jullie mij aan de isbn nummers van alle joe bar boeken kunnen helpen ??? :}
Ik zoek me al een tijdje wezenloos naar die dingen,maar kan ze hier in de buurt nergens vinden :X

Edit: Ik denk dat ik iets van nummers gevonden heb,ga ik vandaag ff checke :P
 
Laatst bewerkt:
Effe een (rare??) vraag tussendoor, zou iemand van jullie mij aan de isbn nummers van alle joe bar boeken kunnen helpen ??? :}
Ik zoek me al een tijdje wezenloos naar die dingen,maar kan ze hier in de buurt nergens vinden :X

Edit: Ik denk dat ik iets van nummers gevonden heb,ga ik vandaag ff checke :P

Waarschijnlijk deze nummers, succes............

ISBN:

deel1: 90-6661-075-1
deel2: 90-6661-225-8
deel3: 90-303-3240-9
deel4: 90-303-3243-3

nederlandse versies.
 
namens onze vakantie vierende tomsoes en janice moest ik villie maar beterschap wensen.

enne limburg heeft prachte stuurwegen zei tom.

ik kan niet wachten dat ik vakantie heb dan ga ik ook lekker die hoek uit
 
Dat MF-Noord is ook slecht bereikbaar, maar oké, zijn er nog mensen die vanmiddag nog wat leuke stuurweggetjes willen verkennen? :} Tom, jij mag ook mee.
Evt. richting Brouwer motors in Staphorst of een stukje door Friesland of.......?

Rond 14.14 uur op het JMP?? *D

Groeten, The Doctor. 8-)

Wordt 15.00 uur
 
Laatst bewerkt:
Dat MF-Noord is ook slecht bereikbaar, maar oké, zijn er nog mensen die vanmiddag nog wat leuke stuurweggetjes willen verkennen? :} Tom, jij mag ook mee.
Evt. richting Brouwer motors in Staphorst of een stukje door Friesland of.......?

Rond 14.14 uur op het JMP?? *D

Groeten, The Doctor. 8-)

Wordt 15.00 uur
ik gok dat ik nu telaat ben :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan