Groningen Drenthe Friesland

Status
Niet open voor verdere reacties.
woohoooo...Friesland mag ook meedoen.



:)





ik hou het topic in de picture.

kom vandaag of morgen wel even hardcore gummen met de Bandit })
 
je hebt er al genoeg van kunnen zien op het andere forum. Wordt nu tijd dat ik dit forum ga terroriseren.
 
Bandit??????? Toch wel je eigen?? Hehehheh

Was gaaf eerste tour ritje! Heb me meesterlijk vermaakt. Had op het gegeven moment een Harley voor me zitten die ik in de binnenbocht aso (voor mijn gevoel) ff inhaalde!!! }) })
Hij reed denk ik 40 a 50 en ik ging er met denk wel 60-65 langs!! (correct me if i'm wrong) hehehe!! GAAAFFFF

Verder was 200 rijden ook wel ff kicken!! Alleen de nervositeit nadien is wat jammer!!

Voor een volgende keer....................ik ben er weer bij hoor!!
 
Met zoveel fanatiekelingen valt het idd niet snel tegen :) . De temperatuur gaat omhoog deze week. Vrijdag 17 graden voorspeld.

Janice is je afrij-datum bekend?
 
Zozo, een apart topic.
Doe maar lux! ;)

Weheheheh, ik zal dit topic in de gaten houden.
(Het oude Tjallebert etc topique mag van mij getrashed worden) ;)
 
(Het oude Tjallebert etc topique mag van mij getrashed worden) ;)
Daar gaat het natuurlijk niet om. Er ontstaat langzamerhand een gezellig groepje motorrijders die niet hoofdzakelijk in de omgeving van tjallebert,heerenveen,drachten en joure rijden.
 
uit de grabbelton:

Leuk rijden binnendoor naar nieuweschans-bunde. Er zit een erg betaalbare pizzeria. Dinsdag en woensdag: pizza / pasta dag. Elke pizza / pasta 6 euro.
(Zomeravondtip) *D

www.garfield.com/fungames/lasagnafromheaven.html


oke oke!! daarvoor wil ik nog wel achterop desnoods :P
nee datum is nog niet bekend. krijg dat achtje maar niet onder de knie. de rest gaat goed. rijschoolhouder snapt er ook helemaal niets van want in bochten en ook krappe bochten schuin ik wel goed af.
 
oke oke!! daarvoor wil ik nog wel achterop desnoods :P
nee datum is nog niet bekend. krijg dat achtje maar niet onder de knie. de rest gaat goed. rijschoolhouder snapt er ook helemaal niets van want in bochten en ook krappe bochten schuin ik wel goed af.

Hoe zit dat bij het huidige examen? moet je slagen voor alle bijzondere verrichtingen , of is het in principe fifty-fifty kans dat je juist die verrichting op je examen krijgt?
 
Hoe zit dat bij het huidige examen? moet je slagen voor alle bijzondere verrichtingen , of is het in principe fifty-fifty kans dat je juist die verrichting op je examen krijgt?

nee je hoeft ze niet allemaal te doen.
heb ergens een papier waarop precies staat hoe en wat, maar kan dat even niet vinden. je mag er 2 fout hebben weet ik wel. maar hoeveel je er moet doen kan ik dus even niet vinden. het examen is 20 minuten en dan nog een 50 minuten de weg op en rijden. maar ik ben niet zo'n geluksvogel en wordt best zenuwachtig van een examen en maak dan geheid fouten die ik anders nooit maak '(
neem liever nog wat extra lessen zodat ik in ieder geval meer vertrouwen in mezelf heb wat die bijzondere verichtingen betreft. de rest gaat me erg goed af en wat dat betreft kan ik wel examen doen. alleen dat eeuwige achtje :(
 
Noordelingen :+

Zit met een probleempje. Zou voor morgen (das dinsdag dus) een route meenemen voor een tourtochtje op het werk. Ik had (dacht ik :X :X ) een mooie route van een tocht die ik vorig jaar door een ongelukje |( vroegtijdig moest beëindigen. Precies..... Kan ut nergens weer vinden. Heeft 1 van jullie nog een leuk tochtje op papier staan door Gr/Fr/Dr??

Nog makkelijker is met de mail natuurlijk O-)
 
Noordelingen :+

Zit met een probleempje. Zou voor morgen (das dinsdag dus) een route meenemen voor een tourtochtje op het werk. Ik had (dacht ik :X :X ) een mooie route van een tocht die ik vorig jaar door een ongelukje |( vroegtijdig moest beëindigen. Precies..... Kan ut nergens weer vinden. Heeft 1 van jullie nog een leuk tochtje op papier staan door Gr/Fr/Dr??

Nog makkelijker is met de mail natuurlijk O-)
je hebt meel arnold dat zijn 2 ritjes die volgens mij zeker de moeite waard zijn
als je in de buurt van kommerzijl bent zij er bochtjes genoeg *D
ik hoop dat je er wat mee kan
veel plezier morgen .
de glutendokter (bakkertjedeeg@home)
 
Wat zijn een beetje de vaste ontmoetingsplaatsen in Groningen en Friesland?
Bij mij in de buurt is dat de TT-baan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan