Groningen en Drenthe deel 32- het all season topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok ok,jij wint ..... dat wichie van van Houten mag rustig een keertje naast mij wakker worden :Y :Y of ze dat zelf ook wil is dan weer een compleet ander verhaal :$

Welke link bedoel je ?Ik zie geen link,hoor alleen jou en Rinus heel hard zingen :P

Oww enneh,Demous is sinds dinsdag medicatie vrij,heb hier wel een voorraadje liggen voor wanneer de onvermijdelijke pijnen weer beginnen ...... dus ja ik ben echt zo gestoord :P

*O* *O* *O* *O* *O*
 
Ok ok,jij wint ..... dat wichie van van Houten mag rustig een keertje naast mij wakker worden :Y :Y of ze dat zelf ook wil is dan weer een compleet ander verhaal :$

Welke link bedoel je ?Ik zie geen link,hoor alleen jou en Rinus heel hard zingen :P

Oww enneh,Demous is sinds dinsdag medicatie vrij,heb hier wel een voorraadje liggen voor wanneer de onvermijdelijke pijnen weer beginnen ...... dus ja ik ben echt zo gestoord :P

*O* *O* *O* *O* *O*

In dat geval ben ik ervan overtuigd dat dit de nawerkingen zijn van de grote hoeveelheden medicatie die je eerder hebt ingenomen ;)

Ik kan veel mooier dan Rinus zingen!
Tonight, Tonightheeeeeeeeeeeeid plesure lalalalalala ofzo.
t zijn alleen de teksten die niet zo goed gaan vaak :X
:j

Saampjes zingen? *D
 
In dat geval ben ik ervan overtuigd dat dit de nawerkingen zijn van de grote hoeveelheden medicatie die je eerder hebt ingenomen ;)

Ik kan veel mooier dan Rinus zingen!
Tonight, Tonightheeeeeeeeeeeeid plesure lalalalalala ofzo.
t zijn alleen de teksten die niet zo goed gaan vaak :X
:j

Saampjes zingen? *D

No surrender ? offeh Kane met Anoukje my best ??

Als ik nou kon rappen was dit mischien ook wel iets :9 O-)

:9~ :9~


*D
 
:} :} :} :}

Dijk van een stem dat wijfie

:} :} :} :}


We gaan voor my best ;)

:Y alleen zoooo jammer dat ze het een paar etages hoger niet zo goed voor elkaar heeft -O- -O-

Vond het in dat clippie wel grappig trouwens dat ze gewoon de hele show overneemt,terwijl ze te gast van haar toenmalige vechtgenoot was,hij staat er op een gegeven moment ook bij van tjah _O- _O- _O- _O-


[me=Demous] start gelijk zijn garageband om te oefenen [/me] O-)
 
:Y alleen zoooo jammer dat ze het een paar etages hoger niet zo goed voor elkaar heeft -O- -O-

Vond het in dat clippie wel grappig trouwens dat ze gewoon de hele show overneemt,terwijl ze te gast van haar toenmalige vechtgenoot was,hij staat er op een gegeven moment ook bij van tjah _O- _O- _O- _O-


[me=Demous] start gelijk zijn garageband om te oefenen [/me] O-)

Vechtgenoot? Dinand :?
mmmm ben blijven hangen bij guusje.... daarna weet ik niet meer wat die deed ;)
Hij ook niet blijkbaar
 
Vechtgenoot? Dinand :?
mmmm ben blijven hangen bij guusje.... daarna weet ik niet meer wat die deed ;)
Hij ook niet blijkbaar

:N :N Anouk is getrouwd geweest met postman,de rapper uit dat filmpje van me,heeft hem in 2008 de deur gewezen en gelijk een nieuwe rapper (9 jaar jonger dan haar) binnen geloodst.Echt een dame met pit :Y :Y
 
Ik ben hier ZOLANG niet geweest, dat ik denk dat niemand mij hier nog kent :)

LOL

Kwam Vienus tegen in de plaatselijke supermarkt op zondag, dacht, toch maar weer eens mijn kop om't hoekie steken.. Moi :)
 
Alles kaas hiero net weet terug van mijn welverdiende vakantie en wat is het hier kouwd zeg KKKkoud.
Alleen krijg het wel warm als ik er aan denk dat ik deze week de Bking ophaal ;)
 
Alles kaas hiero net weet terug van mijn welverdiende vakantie en wat is het hier kouwd zeg KKKkoud.
Alleen krijg het wel warm als ik er aan denk dat ik deze week de Bking ophaal ;)

Koud ???? :? Koud is als de ijsberen met brandhout gaan slepen ... Tis hier bijkans 8 graden boven 0 en zag de zon alweer schijnen *O* *O* *O*

Als ik em rijklaar had schupte ik nu m'n Yammie naar buiten voor een testride :Y :Y


@ rjeggens welcome back :W
 
Behandeling slaat aan?
Das een goed teken ;)

kWeet nie,heb nu een week haast helemaal niets meer van steen vernomen.Zit er eigenlijk op te wachten dat ie me ongenadig terugpakt,dan weet ik namelijk aan de aard en plaats van de pijn echt of het goed zit of niet en anders kom ik 1 april meer te weten (hoop ik) :)
 
kWeet nie,heb nu een week haast helemaal niets meer van steen vernomen.Zit er eigenlijk op te wachten dat ie me ongenadig terugpakt,dan weet ik namelijk aan de aard en plaats van de pijn echt of het goed zit of niet en anders kom ik 1 april meer te weten (hoop ik) :)

Nou ja, t is in ieder geval prettiger leven met minder pijn ;)
1 april...wat een datum ook :X
 
De oudgedienden vast wel :Y

Wie is u??? :+





Houst? :W
Hey hoe is het nu met je? Allles weer volledig hersteld enzo?

Hihi... Ja.. wie ben ik ook alweer :)

Ik ben niet volledig hersteld. Rug blijft chaos. Soms denk ik dat het goed gaat, maar dan meestal toch weer vrij veel pijn.. Ik hou het erop dat het zo blijft.

Ga 4 april weer het circuit op iig.. Hardlopend dan.. Wordt geen snelle rondetijd, maar ik ga voor de 2 rondjes.. Zijn er nog meer die gaan hardlopen?

Hoe is't hier dan.. ik ga niet ff jaar teruglezen, met uw welnemen :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan