Groningen en Drenthe deel 32- het all season topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind bepaalde suggesties in je eerdere post wel erg ver gaan. Ieder mag zijn eigen mening hebben. Het is niet allemaal zo zwart wit als jij het stelt. Iedere zaak is anders. De heksenjachten worden al heel lang niet meer gehouden. Maar nog steeds worden er zaken net zo onterecht behandeld als in de tijd van de heksenjachten. Maar laten we daar maar niet over in discussie gaan.

Ik vraag me af hoe je zo zeker weet dat hij door zijn vriendin gedwongen is een bekentenis af te leggen. Was jij erbij toen dat gebeurde??? Het word een beetje: de pot verwijt de ketel" zo

Ik geloof dat je niet begrijpt wat mijn punt is en ik begrijp de jouwe niet. de gulden middenweg is daarom om t maar te laten.

Net wat monique zegt. Het heeft alles te maken met dat stukje dwang.

Ik suggestief ?? En zwart wit ?? :?
maar goed zoals jij het wil,dacht dat jij me beter kende dan wat je hier nu schrijft.Eigenlijk voel ik me daarmee zelfs in een bepaalde hoek gezet en dat vind ik heel jammer maar cest la vie, ik hou me wel weer met andere dingen bezig :W
 
Laatst bewerkt:
Ik vindt dit persoonlijk een diskussie die niet op een motorforum gevoerd moet worden , maar goed. Jullie noemen beide dingen die kloppen. Neem even in je acherhoofd dat Janice bepaalde emoties hierbij heeft wat betreft er met mijn moeder is gebeurd. En we hebben zelf 2 dochters op of bijna op de leeftijd van dat arme kind.
 
Ik suggestief ?? En zwart wit ?? :?
maar goed zoals jij het wil,dacht dat jij me beter kende dan wat je hier nu schrijft.Eigenlijk voel ik me daarmee zelfs in een bepaalde hoek gezet en dat vind ik heel jammer maar cest la vie, ik hou me wel weer met andere dingen bezig :W

Is niet boos bedoeld. Je leest me verkeerd. We verschillen gewoon van mening en hebben ieder onze eigen visie erop.
Moet kunnen.
 
Laatst bewerkt:
winterstop voorbij. *D

ik doe het weer :}

hij doet het weer

wij doen het weer

full
 
Laatst bewerkt:
winterstop voorbij. *D

ik doe het weer :}

hij doet het weer

wij doen het weer

[afbeelding]
Mooi, :) ik had al een paar keer woonwerk gereden en daarbij onaangenaam verrast door strooiwagens :(. Ik heb hem vandaag goed gewassen en daarna lekker gereden :]
 
Laatst bewerkt:
Mooi, :) ik had al een paar keer woonwerk gereden en daarbij onaangenaam verrast door strooiwagens :(. Ik heb hem vandaag goed gewassen en daarna lekker gereden :]


Ik heb van de week m'n gereviceerde racer ingereden op de testban bij JR. Best appart om zo te "rijden" eigenlijk :Y :Y Maar wel 240 gereden in m'n t-shirt en alleen oorkleppen op ;)
 
Klinkt goed, wanneer is je eerste race weer?


vertrekken zaterdag ochtend (of vrijdag nacht eigenlijk ;) ) naar Val de Vienne @ France. Van maandag tm zaterdag 6 dagen lekker :] :] op het circuit.

Eerst race hier is op 10 april @ Assen. Kalender staat ook op m'n site natuurlijk O-)
 
gvd stukkende radiator:((( heb hem als goed is nu gefixed maar wie weet voor hoe kort/lang nieuwe is besteld:)))))
 
Mooi weer vandaag om vanuit huis naar je motor te kijken.. Maar dit seizoen ben ik weer tweewielend op weg.. Op den Honda CB550 dan welliswaar :)
 
Damn! Krijg net een smsje van iemand die in de Franse zon ligt te zonnen :Y
mmmmmmm Ben jaloers! :Y

nog veel plezier daarginds :W
Of zijn jullie er inmiddels al weer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan