Groningen en Drenthe deel 35 het echt eeuwige topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan mij ook maar beter weer voorstellen in dit topic :P. Is al weer tijden geleden. Mijn naam is Wim en ik woon in Assen. Na 1 april ben ik woonzaam in Rolde ;) .

Vroeger veel gereden met GerrieM, Harry, Arnold en vele anderen. Die goede oude tijd :). Daarna is het openbare weg rijden overgegaan in circuitrijden. Ik ben nu ook nog wel met twee wielen te vinden op de weg, alleen is dat op een racefiets/mountainbike.

Tot slot nog even een oude foto van vroegah. Toen kon dat nog in de Gixxerbocht.

full
 
Ik kan mij ook maar beter weer voorstellen in dit topic :P. Is al weer tijden geleden. Mijn naam is Wim en ik woon in Assen. Na 1 april ben ik woonzaam in Rolde ;) .

Vroeger veel gereden met GerrieM, Harry, Arnold en vele anderen. Die goede oude tijd :). Daarna is het openbare weg rijden overgegaan in circuitrijden. Ik ben nu ook nog wel met twee wielen te vinden op de weg, alleen is dat op een racefiets/mountainbike.

Tot slot nog even een oude foto van vroegah. Toen kon dat nog in de Gixxerbocht.

[afbeelding]
:W :W
 
jij bent vroeg wakker.. :P :W
beetje bijgekomen van de vermoeide wereldreiziger?




wel drukte hier weer..

en natuurlijk hoeft sv-wim zich niet voor te stellen. die vergeten we nooit weer.. 8-)
 
jij bent vroeg wakker.. :P :W
beetje bijgekomen van de vermoeide wereldreiziger?




wel drukte hier weer..

en natuurlijk hoeft sv-wim zich niet voor te stellen. die vergeten we nooit weer.. 8-)




Nee Wim is onvergetelijk :}

Wereldreiziger ligt zijn roes uit te slapen, en ik vroeg wakker door vroeg naar bed gaan i.v.m. de vermoeienissen en ouderdom :)
 

Middag Harry :W :) !

Ha Leuk dat je even komt langshoppen Wim. *D
Wel druk bezig met huis verkopen en verhuizen?

*D

Gister had ik idd een open huizen dag. Helaas zijn er maar twee geweest. De eerste was een half uur te vroeg, dus ik dacht, het zal vast storm lopen. Dat viel alleen ff tegen ;).

Ik loop nu niet zo hard. Ben dinsdag 24 maart geopereerd aan een liesbreuk, dus kan nog geen zware dingen tillen. Gelukkig kan ik aanstaande woensdag wel wat handtekeningen bij de notaris zetten ;) :+ . Na volgende week zou ik alles weer kunnen doen, alleen wel wat enige voorzichtigheid natuurlijk :Y .

jij bent vroeg wakker.. :P :W
beetje bijgekomen van de vermoeide wereldreiziger?




wel drukte hier weer..

en natuurlijk hoeft sv-wim zich niet voor te stellen. die vergeten we nooit weer.. 8-)

Yeehee *O* . We komen elkaar dit jaar vast nog wel op het circuit tegen :) .
 
Wat een races, de F1, Moto3, Moto2 en de MotoGP, nu is het de beurt aan ons, komend weekend OWcup!!!! Zin in!!
 
Nou, mijn zoon is een paar maanden in China op avontuur geweest.
Wij gaan zelf over 2 maanden een maandje naar Canada b.c., ook best wel ver weg.

Jij sterkte met je herstel!

Oeh ik ben afgelopen september 2,5 week rond Vancouver geweest.
Een plekje die ik je iig erg kan aanraden is Lower Joffre Lake, er is ook een tweede meer maar die is 5km hiken vanaf de parkeerplaats en met beren gevaar wilde ik dat niet riskeren :P

Hier iig een foto die ik daar heb gemaakt.
14lo4ty.jpg
 
Oeh ik ben afgelopen september 2,5 week rond Vancouver geweest.
Een plekje die ik je iig erg kan aanraden is Lower Joffre Lake, er is ook een tweede meer maar die is 5km hiken vanaf de parkeerplaats en met beren gevaar wilde ik dat niet riskeren :P

Hier iig een foto die ik daar heb gemaakt.
[afbeelding]


Een plaatje :o :}
 
Oeh ik ben afgelopen september 2,5 week rond Vancouver geweest.
Een plekje die ik je iig erg kan aanraden is Lower Joffre Lake, er is ook een tweede meer maar die is 5km hiken vanaf de parkeerplaats en met beren gevaar wilde ik dat niet riskeren :P

Hier iig een foto die ik daar heb gemaakt.
[afbeelding]


Die is prachtig mooi zeg! Volgens mij nog niet daar geweest!
Jouw foto doet me gelijk denken aan het mooie azuurblauwe lake Minnewanka.

Ja, die beren zorgen er wel voor dat je niet zomaar bij alle mooie plekjes kan komen.
Maar verder.... :9~ :9~
 
Mijn zus woont in Surrey, dus we hebben vanuit daar mooi wat uitstapjes kunnen maken.
Zo zijn we uiteraard naar Vancouver zelf geweest (Stanley Park, de wijk Granville Island, Science World (maar dit is meer voor kinderen)) etc.

Maar we hebben ook een rondritje gemaakt van 2 dagen, zo zijn we vertrokken vanaf Surrey, via Vancouver naar Horseshoe Bay, waar je op de boot kan stappen naar Vancouver Island.
2ir0ygx.jpg


Vandaar uit zijn we de bergen ingegaan naar Shannon Falls, die is normaal wilder maar er was weinig smeltwater.
ael7vt.jpg


Vervolgens via Squamish naar Whistler
dbo75v.jpg


Dan kom je via Pemberton bij Joffre lakes, en vervolgens door naar Lilloet. Vanuit daar zijn we naar beneden gagaan naar het plaatsje Hope (waar Rambo is opggenomen) waar we hebben overnacht bij de Slumbers lodge.
243ncc5.jpg


De volgende dag hebben we uitstapjes gemaakt naar McCulloch's Wonder & Hells Gate.
2mkbm.jpg

sffaza.jpg


En vervolgens weer naar huis, uiteraard hebben we nog veel meer uitstapjes gemaakt zoals Golden Ears Park, Auto shows, stranden, whale watching in Steveston, Chinatown etc. Heb echt bergen foto's de een nog mooier als de ander maar hier heb je iig een mooie impressie.

nezrpy.jpg

2uf4pcm.jpg

r09y0n.jpg

2z5kdfl.jpg

rh7s5x.jpg

218kl4.jpg

lcpqd.jpg
 
Laatst bewerkt:
~
Mijn zus woont in Surrey, dus we hebben vanuit daar mooi wat uitstapjes kunnen maken.
Zo zijn we uiteraard naar Vancouver zelf geweest (Stanley Park, de wijk Granville Island, Science World (maar dit is meer voor kinderen)) etc.


Mijn tante en oom wonen ook in Surrey :) Ben zelf ooit geboren in Vancouver en heb nog wat familie rondhangen.
Zie veel bekends langskomen zoals Hellsgate, hope, Stanley Park, China town, maar ik vind zelf de afwisselende en ruige natuur het mooist, leuk om met een campertje te doen.
Zo te zien hebben jullie ook veel van die prachtige plekjes bezocht :}
En met een zus die daar woont, gaan jullie vast nog eens terug om meer te zien :Y
 
Ben er nu 2x geweest, de eerste keer was in 2010 toen woonden ze nog in Calgary.
Maar heb helaas besloten om er niet weer heen te gaan doordat ik niet tegen het vliegen kan. Ik wordt helemaal gek in zo'n ding en de laatst keer was dus ook "too much" waardoor ik er nu nog last van heb.

Vind Canada een mooi land, niet alleen om de natuur maar ook om de geheel andere manier van leven, het meer Americana gevoel met de dikke auto's, pick-ups met fifth-wheel camper erachter, de andere architectuur, de gigantische malls en supermarkten met producten waar je nog nooit van hebt gehoord etc. maar wanneer je vervolgens in Vancouver zelf komt, en daar een complete wijk met zwervers ziet die naast elkaar op de straat zitten, dan zie je ook een andere kant van Canada, wanneer je geen werk hebt kun je helemaal niets.

Ook is Surrey eigenlijk een stadje waar je jezelf als toerist in een toerist moet zien, je bent in Canada, maar het lijkt alsof je in India bent uitgestapt, 90% is Indiër, dat verbaasde me wel moet ik zeggen.

Mijn vriendin vond het qua natuur nog het meeste op Oostenrijk lijken, dus daar gaan we dit jaar misschien heen (met de auto! haha).
 
Ik herken dat, heb ook teveel moeite met het vliegen..dacht eigenlijk dat ik nooit meer terug zou gaan, maar moet gewoon i.v.m. familieomstandigheden.

Veel contrast daar idd. geen werk= geen vangnetten en echte dieptrieste armoede B|



En je vriendin heeft gelijk, Oostenrijk lijkt er qua natuur veel op, Noorwegen ook. (en minder beren daar) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan