Groningen en Drenthe deel 35 het echt eeuwige topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zekers leuk. Ik ben nummer 128🙃
 

Bijlagen

  • 7C4E4C47-B4B3-45C2-881D-57B96A653CA8.jpeg
    7C4E4C47-B4B3-45C2-881D-57B96A653CA8.jpeg
    179,4 KB · Weergaven: 14
Ik ga met erik (je buurman) mee arnold dat leek mij een veilig idee 😂😂


Ik heb mn racer verkocht eind vorig jaar :)

Krijgen (als alles goed gaat) begin juli onze 2e kleine en op de zaak is het ook altijd nog rete druk, dus voorlopig geen circuit voor mij. Mag al blij zijn als ik een rondje (anders dan op een klanten motor) kan doen dit jaar 8)78)7
 
Ik zit ook in zo n soort pakket echter geen motoren van de zaak... hoop volgendjaar wat meer met de 1190 naar het werk in duitsland te kunnen. De xtx660 was daar nou niet bepaald geschikt voor.
 
*O* vrienden oude bekenden en nieuwe leute. ich bin wieder dah :) inmiddels via wat rondzwerven weer terug in het Noorden. de rsv is er nog steeds, maar er is nu ook een caponord naast:) voor een ieder die mij niet meer kent of nog niet kent, of niet wil kennen :P Roddy inmiddels 30+ verdere vragen verneem ik wel :) groetnis en op naar het mooie weer

Hey Roddy. Das lang geleden :W. Hebben we de club bijna weer compleet. Goede oude tijden op Motor-forum.nl en vooral de toerriten daarbuiten natuurlijk.
Ik heb mn racer verkocht eind vorig jaar :)

Krijgen (als alles goed gaat) begin juli onze 2e kleine en op de zaak is het ook altijd nog rete druk, dus voorlopig geen circuit voor mij. Mag al blij zijn als ik een rondje (anders dan op een klanten motor) kan doen dit jaar 8)78)7

Hier ook geen racer meer. Ander hobby`s en prioriteiten. Rijd nu zelfs op een Yamaha (MT-07) 8)7:t.
 
Best genoag, we binne mooi fut net maar we dwalen af t is nou niet bepaald motorrij weer... wie heeft interesse in de geschiedenis n met name de oorlog boven in duitsland ligt een eilandje wat met land verbonden is... daar schijnt een mega bouwwerk gezet te zijn waar de nazis tot rust konden komen een soort mega flat langs de kustlijn... leek mij wel eens mooi om dat ding int echt te zien schijnt maar 6 uren rijden te zijn.... komt er op neer smorgens vroeg oppad 2x stoppen middag eten daarzo ff rond lopen en kijken dan terug zijn we mooi voor 2200 weer om.. als dat in de zomer is hebben we de hel dag daglicht niets loos iemand er voor te porren om mee te gaan op een doorde weekse dag ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan