Groningen en Drenthe deel 35 het echt eeuwige topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelijk na t werk, 1 uurtje weggeweest met de motor, geen idee precies waar ik gereden heb, maar t was wel lekker. Wel af en toe redelijk stevige wind achter vrachtwagens weg. gelukkig ben ik redelijk kompass gericht en weet ik de weg wel terug naar huis. _O- Wat ik wel vervelend vond is dat gesuis wat in de helm komt boven de 100 km per uur als er ongeveer windkracht 3-4 staat. zelfs met oordoppen vind ik t vervelend. Maar, heb genoten van t uitzicht. Ben maar 1 motorrijder tegen gekomen. :/
 
Gelijk na t werk, 1 uurtje weggeweest met de motor, geen idee precies waar ik gereden heb, maar t was wel lekker. Wel af en toe redelijk stevige wind achter vrachtwagens weg. gelukkig ben ik redelijk kompass gericht en weet ik de weg wel terug naar huis. _O- Wat ik wel vervelend vond is dat gesuis wat in de helm komt boven de 100 km per uur als er ongeveer windkracht 3-4 staat. zelfs met oordoppen vind ik t vervelend. Maar, heb genoten van t uitzicht. Ben maar 1 motorrijder tegen gekomen. :/


Waar mag je nu nog harder als 100.... het ruis door de helm is te veranderen door een andere helm te kiezen of een windscherm
 
Waar mag je nu nog harder als 100.... het ruis door de helm is te veranderen door een andere helm te kiezen of een windscherm
Heb wel een windscherm, maar niet zo hoog. Helpt wel als ik ga bukken ja, maar dat hou je ook niet lang vol.
Heb nu een HJC- I 70. wist niet, dat het zo zou gaan denderen. _O- Maar idd... inprincipe hoor ik de 120 helemaal niet meer tegen te komen op de motor :+
 
K g eerst ff kijken wat een bivakmuts met oordoppen gaat doen aan 't lawaai. Als dat niet helpt ( want bivakmuts in de zomer.... :N) dan ga ik even bij motorkledingcenter kijken als ze in assen open zijn gegaan. Las dat ze van Schubert vaak stillere helmen hebben. Maar tot nu toe past mn kop alleen nog maar fatsoenlijk in een HJC. Dus even passen...
 
Gisteren avond ook nog even een rondje wezen rijden via tenboer, woltersum bij reuzerad er in naar Lageland richting woudbloem harkstede via borgmeren naar meerstad ruischerbrug weer terug naar tenboer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan