Groningen eo 28mrt rijden?

Flanky

MF veteraan
15 mrt 2003
1.066
1
Groningen
Aangezien er zeker meerdere mf-ers gaan rijden zondag kunnen we wel bij IKEA groningen afspreken. 12 uur

Wie heeft nogmeer intresse?

Webster
het Katertje
Eska
Seatsnifferdre
Flanky
Tomsoes (onder voorbehoud)
Meendering (onder voorbehoud)
______________________________

5 - 7 ryders

Das al een leuk groepje
 
Laatst bewerkt:
Mocht ik van tevoren kunnen weten of er ook mf-ers met z'n 2en op 1 motor komen, dan kunnen er al rijdende fotos gemaakt worden.
 
Hoi,

mijn motor is nog niet klaar, misschien dat de dealert vandaag nog belt. Maar anders kan ik natuurlijk ook wel een andere motor regelen. Ietsjes minder mooi dan mijn FZR, maar toch........ :]
 
zou het wel leuk vinden om elkaar als voorryder af te wisselen. De eerste 35km drenthe in richting eext? Die wil ik wel voorryden.

Trouwens... VERGEET NIET dat de tyd vannacht vooruitgezet wordt! (11 uur wordt 12 uur)
 
Ik heb ook wel zin om te rijden.
(onder voorbehoud)

Ga vanavond nl. stappen, weet niet hoelaat ik thuis zal zijn. :X ;)
Moet maar even kijken of 12:00u haalbaar is, moet nl. een half uurtje rijden (Borger).
Mocht het lukken dan neem ik ook mn Canon Digital Ixus 400 mee. :+
 
Zo [me]meendering is weer thuis..
[/me]

Nu snel slapen, anders kan ik er morgen niet uit komen.. :X
Ik zet de wekker om 10:45... :z

Tot straks mensen, 12.00u zomertijd. ;)
 
bedankt voor de berichtgeving via meel... :}

er deze keer bij zijn lukt me nog nie... ben net uut nest... en de plof moet nog ontwaken uit z'n winterslaap...

veel plezier :] en tot een volgende keer...

Bob
 
helaas kan ik deze keer nog nie mee (motor nog nie klaar) maar de volgende keer misschien is nl wel gezellig met meerdere rijden
 
Vond het erg leuk vanmiddag, jammer dat ik wat eerder weg moest. Al met al weer heel wat kilometertjes gereden.Ben inmiddels weer warm van een douche, ga zo werken.Tot een volgende keer.

8-)
 
Zo, net weer terug. Was een leuke rit, mooi wat rondjes gemaakt op het klaverblad in Heerenveen. Ik geloof niet dat mijn knie erg dicht bij de grond kwam..... B|
 
Was gezellig mensen. :)
Lekker gereden, alleen wel een beetje koud.
Ben weer heel thuis gekomen.

Nu wacht ik ongeduldig op de video.... komop Tom. ;)

Voor nu heb ik wel een paar piccies:

Meeting Point Assen:

IMG_0066_S.jpg


IMG_0067_S.jpg


Natuurlijk moest er getankt worden. :)

IMG_0070_S.jpg


Stamcafé Heerenveen :+

IMG_0071_S.jpg


:)

IKBENGEK, jij kwam nog langs de meeting point. :z
 
Hmmmm, had ook wel mee gewild.
Maar moest helaas werken ;(

Hey sharky, leuk ontvangst van jullie, geweldig! Deze zomer komt je kans geheid! Veel plezier in de Hartz-duitsland.
Tot ziens en tot rydens, ga een keer mee naar Heerenveen, dat was erg leuk.
 
Laatst bewerkt:
IKBENGEK, jij kwam nog langs de meeting point. :z

klopt helemaal was net terug uit ommen ff vriendin thuis gebracht die moest nog naar familie toe thuis mijn tanktas gebracht en door naar het circuit.

en ik twijfelde nog of ik eerst even via de meeting point zou rijden om te kijken of er nog wat te spotten viel ;)

heb ik op de terug weg wel gedaan kwam daar Jade en jeroenbiaggi tegen
 
Aaaaaah, ik het t gemist :? Even een paar daagjes niet op internet en meteen mis je weer dingen. Maar..... was wel in Assen, maar dan om racende motortjes te kijken en dat was eigenlijk ook heel erg leuk :9~ Het zag er bij jullie in ieder geval gezellig uit! Dus volgende keer hoop ik er bij te zijn.

Groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan