Groningen eo 28mrt rijden?

Eindelijk gelukt. :+
Al dat gemekker over die codecs... je ziet door de bomem het bos niet meer. :X

Leuk filmpje! :)
Alleen een beetje jammer dat het somber weer was. :(
 
He, gelukkig ik heb eindelijk het filmpje kunnen downloaden met behulp van Patrick. Erg leuk om te zien het meest heb ik genoten van het commentaar van de kinderen. Leuk in elkaar gezet, jammer dat het beeld niet iets scherper is.

8-)
 
Over compressie gesproken, dat mist mijn motor dus. Hoorde gister dat de distributieketting 2 tandjes verschoven is. Dat was dus de oorzaak dat ie niet goed wilde starten. Nog geluk dat mijn tere klepjes de zuigers niet geraakt hebben. |( Dus nou weer goed gezet, en het blok weer opbouwen. Hoop dat het daarna eindelijk goed is. :? Dan kan ik weer toeren. Gaat wel een hoop euri kosten, dus die nieuwe combi laat nog even op zich wachten. :(

Dis niet echt on-topic, maar wilde het gewoon even kwijt.
 
Zo, hij doet et weer. Vanmorgen starte die in 1 keer. Dus dat is weer klaar. :]

Hey Meendering, zag ik je vanmorgen rijden op de A28? :?
 
Lijkt me ook leuk, maar moet even kijken of ik tijd heb.

Heeft een van jullie trouwens zin in een tochtje door Noord-Groningen binnenkort? Ben dit weekend even aan het puzzelen geweest voor een mooie route met enorm veel bochtjes. :] laat het maar even weten.
 
Lijkt me ook leuk, maar moet even kijken of ik tijd heb.

Heeft een van jullie trouwens zin in een tochtje door Noord-Groningen binnenkort? Ben dit weekend even aan het puzzelen geweest voor een mooie route met enorm veel bochtjes. :] laat het maar even weten.

Ah ik kan wel met pasen. zondags. A.s. zaterdag lijkt me nu toch te regen8ig
 
Nou, zelfs met pasen valt het weer niet mee. Dus misschien een weekje later anders?

Gaat een van jullie zaterdag ook naar het trefpunt bij het circuit, voor de opening van het plein?
 
ik niet ik moet werken tot 1700 uur
maandag wel dan kom ik er 2 keer langs 1 keer naar het circuit en 1 keer als ik van het circuit kom ;)
 
a.s. zondag wordt er waarschijnlijk wel gereden rond omgeving Groningen. Kijk maar ff bij de post van Eska (paastocht).
 
Terug
Bovenaan Onderaan