Groningen eo 28mrt rijden?

Ok, dat werkt niet. Had ik ook al toen ie op mn eigen pc stond. Ik kijk er nog ff naar en hij gaat t doen!!!
 
We zijn wel door de oog van de naald gekropen. Val voordat we gingen tanken reden we achter een auto die 80 km/h reed en dat was maar goed ook. Volgens mij reed jij toen achter mij en waarschuwde ik je nog voor die mobiele flitser. De anderen reden een stukje verder naar achteren achter een paar auto,s. Dus ik weet niet of hun geflitst zijn O-)

Ja, dat klopt. Ik had em niet gezien, dus nog bedankt. Reed namelijk net iets te hard. Was dat niet net ergens voor Oosterwolde? Ik weet het niet meer precies. Volgens mij was het voor het tanken. En het was zeker na Assen.

Filmpje doet het bij mij trouwens ook niet.

Hij zegt: No combination of filters could be found to render the stream.

Wie het weet mag het zeggen :?

Ik zal het straks nog even met andere programma's proberen, dit was in Media Player.
 
Nou jongens, ik heb alles geprobeerd. Winamp, Realplayer, mediaplayer, werkt allemaal niet. Ook het renamen van de file werkt niet echt. Dus ik weet niet waar het aan ligt. |(
 
Ik heb de file van Tomsoes gekregen via FTP en bij mij werkt ie prima. Ook Flanky heeft hem via FTP van mij gekregen en bij hem werkt ie ook....
Sterker nog... ik kijk er nu naar :9
 
Ik heb de file van Tomsoes gekregen via FTP en bij mij werkt ie prima. Ook Flanky heeft hem via FTP van mij gekregen en bij hem werkt ie ook....
Sterker nog... ik kijk er nu naar :9
Hij is leuk he! zie je je zelf een keer door de bocht knallen :9
 
Webster...je moet even de juiste codecs instaleren. Ik denk namelijke dat je de juiste mpeg2 codec mist. Ik heb K-lite (8.5 Mb.) voor je, welke alle noodzakelijke codecs instaleert op je systeem (windows).
 
Wordt er nog geregeld dat het ergens op een site komt te staan :? Want tot nu toe heb ik het nog niet kunnen downloaden.

8-)
 
je kan ook ws_ftp downloaden eska..met een kabel verbinding heb je die dan heel snel binnen
 
Hey hoi Janice, goh je kids maken ook erg grappig commentaar. Willen ze ook al motor gaan rijden als ze groter zijn? :)
 
agent 327: ik heb het program gedownload, maar begrijp nie veel van de werking.

Ik heb het filmpje (film.mpeg) op mijn c schijf staan. Heb kl_upx geopend in dos, maar nu?
 
Hey hoi Janice, goh je kids maken ook erg grappig commentaar. Willen ze ook al motor gaan rijden als ze groter zijn? :)


hahaha, ja leuk he?
doet wel het geluid teniet :X
ik denk dat de jongste het wel erg leuk vind allemaal. die met dat bruine haar. de oudste heeft er wat minder mee, maar zegt wel dat ze later, als ze groot is, gaat motorrijden. we zullen zien, zal wel leuk zijn motorvakanties enzo *D
 
DOS?

Via deze site kun je de codec direct donwloaden

http://a1.edskes.com/k/klcodec225f.exe

Installatie spreekt voor zich. Gewoon klikerdeklik...alleen even de Classic media player uit vinken..that's all... Je speelt gewoon het filmpje af in MediaPlayer. geen gedoe met dos...
 
Laatst bewerkt:
Hoeft niet meer, ik had even niet opgelet. Dat was een vaag program wat er ook bij zat, maar de codecs waren al in mediaplayer gezet.

Bedankt.
 
He he, eindelijk heb ik de link goed. Hier is ie dan:

Filmpje

Om de juiste codec te vinden stonden hiervoor al tips en die werkten bij mij heel goed! Succes ermee.

Trouwens, Cool filmpje :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan