Groningen garagebox motorstalling

tjeerdmoes

Rookie
8 sep 2011
9
0
Groningen
Hallo,

Ik heb sinds maart een supermooie TDM 850 die ik deze winter graag warm en droog wil hebben staan en het liefst in gezelschap.
Zijn er mensen die nog plek hebben in hun garage?
Ik zie ook aan het hoornsediep een aantal boxen te huur staan. Heeft er iemand interesse om dit samen met mij en een paar anderen te huren?
 
Aangeboden:

Garage box te huur in Groningen aan het Hoornsediep voor motorstalling.
Prijs: 25,- per maand (wordt minder als er meer motoren bij komen)

Ik huur de garagebox en er is nog plek over. Wie doet er mee?
Het terrein van de stalling is extra beveiligd met een hek en er is elektriciteit in de box aanwezig.
Ik heb nog stallingsruimte voor 2 motoren..

De motorstalling heeft licht en er is plek om je onderhoudspullen op te slaan en lekker te klussen. Het terrein heeft een afspoelplek die we kunnen gebruiken. Luxe of niet?
 
Beste Tjeerd,

Heb je nog een plekje voor een motor in de garagebox aan de hoornsediep? Mocht er nog een motor bij kunnen, dan heb ik daar veel interesse in.
Wil je me dan mailen op; mandydemeij@gmail.com?


Aangeboden:

Garage box te huur in Groningen aan het Hoornsediep voor motorstalling.
Prijs: 25,- per maand (wordt minder als er meer motoren bij komen)

Ik huur de garagebox en er is nog plek over. Wie doet er mee?
Het terrein van de stalling is extra beveiligd met een hek en er is elektriciteit in de box aanwezig.
Ik heb nog stallingsruimte voor 2 motoren..

De motorstalling heeft licht en er is plek om je onderhoudspullen op te slaan en lekker te klussen. Het terrein heeft een afspoelplek die we kunnen gebruiken. Luxe of niet?
 
Dit topic is niet heel recent, maar toevallig nog/ weer een plekje vrij in de garagebox?

In dat geval heb ik interesse!!

Of iemand anders in Groningen die een plekje wil delen of die mij kan helpen aan een plek om mijn vriend te stallen?

Alle tips zijn welkom.
 
Hoi

Ik heb met vrienden een loods achter de Duinkerkenstraat. Vlak bij het Euroborg stadion. Samen maken we ritten, stallen we onze motoren, sleutelen en drinken we soms n biertje. Als je interesse hebt in een gezellig gebeuren en uiteraard motorstalling kun je me een appje sturen naar 0641724696

Groet

Bram
 
Terug
Bovenaan Onderaan