Groninger Topic 31 “Groningen de Koningen”

Ik ook!! zijn ook fotos gemaakt van elke deelnemer he dus vergeet niet even die op te zoeken !! Blijft leuk dat scheuren over de baan! heb zelf ook twee heats mee gedaan, bandjes mochten ook wel eens de zijkantjes gebruiken dacht ik zo !
Ohja goede reminder! Zal ff zoeken zo, zal wel weer flink duur zijn haha
 
Ik ben trouwens Werner, woon in het ooh zo mooie Bovensmilde! rij een Cb1000r en lijkt me leuk om eens aan te haken als er leuke ritjes worden georganiseerd! boven in het Groningen is het altijd mooie rijden!!
Welkom!

Moeders is daar toevallig net paar maand geleden naar toe verhuist, omgeving witterweg geloof ik.

Binnenkort maar eens een ritje met de groep hier doen inderdaad


ps mijn god je bent goed de bochten door gegaan, die van mij (S21 nu voor het eerst aan t proberen) zijn niet zo geruld haha.
 
Ohja goede reminder! Zal ff zoeken zo, zal wel weer flink duur zijn haha
Valt wel mee! 12,50 voor 1. Klinkt veel maar voor een leuke foto is dat prima te doen!!

Ik fotografeer trouwens ook dus mochten we ooit eens een ritje doen, dan wil ik wel paar actiefotos maken voor wie dat leuk vind!

(Witterweg ken ik wel, leuk!)

En yep, laat zich goed in de bochten smijten die Cb1000r
 

Bijlagen

  • 294A00BB-7589-4914-9636-4A8C71817717.jpeg
    294A00BB-7589-4914-9636-4A8C71817717.jpeg
    223 KB · Weergaven: 19
Valt wel mee! 12,50 voor 1. Klinkt veel maar voor een leuke foto is dat prima te doen!!

Ik fotografeer trouwens ook dus mochten we ooit eens een ritje doen, dan wil ik wel paar actiefotos maken voor wie dat leuk vind!

(Witterweg ken ik wel, leuk!)

En yep, laat zich goed in de bochten smijten die Cb1000r
Dat is waar... maar vond de foto's niet heel spectaculair, eentje was nog wel oké, maar de cameraman zat net niet in de goede bochten voor mij haha :]
 
De vorige staat er nog niet eens in of er is alweer een nieuwe voor in de OP _O- :+
 

Bijlagen

  • 20220428_152700_001.jpg
    20220428_152700_001.jpg
    273,4 KB · Weergaven: 8
Mooi ding Motorvirus, veel plezier ermee!

Ik heb mijn SRAD van de week verkocht.
Ik denk dat hij goed terechtkomt, de nieuwe eigenaar weet er wel raad mee.

Ik vind het jammer, maar het geld komt goed terecht.
Ik ga een bus kopen, die heb ik nodig voor mijn nieuwe bedrijfje.

Ik blijf wel meelezen hoor, en d'r komt op zijn tijd ook vast wel weer een andere leuke motor :]
 
Motorvirus gespot bij Motorplaza! Leuk weer ff gesproken te hebben ;)

Motorkleding in Assen gekocht uiteindelijk, maar bedacht me ineens dat we Motoport Leek helemaal vergeten zijn, daar is ook wel ruime keuze!
 
Motorvirus gespot bij Motorplaza! Leuk weer ff gesproken te hebben ;)

Motorkleding in Assen gekocht uiteindelijk, maar bedacht me ineens dat we Motoport Leek helemaal vergeten zijn, daar is ook wel ruime keuze!

Zeker leuk :)
Je bent al een echte grote jongen geworden :P

Mooi dat je geslaagd bent.
Ik wil ook nog even gaan kijken in Assen.
 
OP post is nog niet helemaal up to date geloof ik ;)

Afgelopen weekend heerlijk gereden, benzineprijzen zijn wel even heftig met dat verbruik van die motor van mij, maar goed, rijdt wel fantastisch ;)
 
Vrijdagavond weer TT nightride met de mannen en vrouwen! Mochten mensen willen aansluiten, laat het weten! We vertrekken met een groepje vanaf de Ossenmarkt in Groningen, denk rond 17.30 maar daarover nog in overleg
 
Technisch gezien net niet groningen maar voel me wel een grunneger dus ik meld me ook maar even aan :) .Zal nog wel eens een mooi plaatje schieten van de GSR
Hier ook een randgeval, ik meld me ook maar eens hier ;-)

Wordt er wel eens gereden in groepjes hier? Als er een beetje doorgereden wordt wil ik wel een keertje mee.
 
Laatst bewerkt:
Moi!

Zag deze topic voorbij komen en moest toch even reageren. Ik ben Martijn opgegroeid in Hellum/Siddeburen. Sinds aantal jaar woon ik in t’ buut’nland (Friesland), krijg je als je een Friese vrouw uitzoekt.. echter, nog veelvuldig te vinden in Siddeburen. Ook nog regelmatig daar te toeren. Alleen weinig “gelijkgestemde”, dus toen ik dit topic zag, wou ik toch even reageren.

Groet Martijn
 
Welkom!
Dit topic is dood.
Ik volg Groninger motorrijders op Facebook die is actiever.
 
voor mij is veesboek al jaren dood.. 8-)
is eigenlijk nooit levend geweest..

maar dit topic is ook al een poosje veel te rustig

tijd om gauw weer eens een ritje te regelen..
nu wordt het deze zaterdag wel redelijk weer :]

en volgend weekend lijkt het ook wel mooi te worden :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan