Groninger Topic 31 “Groningen de Koningen”

Zaterdag 6 Augustus wil ik wel weer een ritje doen, naar onze westerburen.
Ik heb een route gemaakt van 170km, met een stop (na 90km) bij een snackhut in het noorden van Friesland (dat is na ongeveer 2 uur rijden).
Verzamelen om 10.00 uur bij de Tango in Hoogekerk, zuiderweg 409. Daar kunnen we dan onze brommers vol gooien.
Het zijn vaak kleine groepjes die met mij meerijden, we letten op elkaar en rijden lekker door (niet racen want wij houden van onze rijbewijzen).
De rit wordt weer gefilmd door mijn motor en deze wordt tzt op youtube gedeeld.
PS. ik heb dit bericht ook op feesboek gedeeld.
6 augustus.jpg


GPX viewer

GPX viewer
 

Bijlagen

  • 6 aug deel 1.gpx
    123,6 KB · Weergaven: 11
  • 6 aug deel 2.gpx
    100,8 KB · Weergaven: 11
Zaterdag 6 Augustus wil ik wel weer een ritje doen, naar onze westerburen.
Ik heb een route gemaakt van 170km, met een stop (na 90km) bij een snackhut in het noorden van Friesland (dat is na ongeveer 2 uur rijden).
Verzamelen om 10.00 uur bij de Tango in Hoogekerk, zuiderweg 409. Daar kunnen we dan onze brommers vol gooien.
Het zijn vaak kleine groepjes die met mij meerijden, we letten op elkaar en rijden lekker door (niet racen want wij houden van onze rijbewijzen).
De rit wordt weer gefilmd door mijn motor en deze wordt tzt op youtube gedeeld.
PS. ik heb dit bericht ook op feesboek gedeeld.
Bekijk bijlage 1789144

GPX viewer

GPX viewer
Wel weer mooi ritje. Ga kijken of ik het ga redden voor zaterdag 👌🏻👌🏻
 
Ik heb een plekje vrij in mijn garagebox tegenover winkelcentrum Paddepoel. Mocht iemand geïnteresseerd zijn dan hoor ik het graag.
 
Ik breek even in... heeft iemand toevallig contact met @Bassjunky ? Hij is al een poosje MIA en hoewel ik hem eigenlijk zocht ivm de bierpool van GP Insider word ik niet erg gelukkig van de linkjes die "kort" na zijn laatste aanwezigheid op het forum gepost werden.
(Man uit Groningen die een ongeval met trekker niet overleeft heeft).

Nu is die bierpool niet zo boeiend, maar abrupte afwezigheid geeft me meestal een naar gevoel...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan