Groninger topic deel 24 : Vol goede voornemens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou we hebben ook hoop stille meelezers. Als ik dat zou doen, staan dr max 12 mensen op de fb pagina.

Als we allemaal mee lezen dan valt er niets meer te lezen

En dan staan er maar 12 mensen op de fb pagina als dat de vaste groep is dan is dat zo
 
Als we allemaal mee lezen dan valt er niets meer te lezen

En dan staan er maar 12 mensen op de fb pagina als dat de vaste groep is dan is dat zo

Klopt, het vreemde vind ik ook dat mensen zich wel voorstellen enzo. Daarna misschien 5 keer wat zeggen.

En daarna weer in de meelees modus gaan -O-
 
Wat ik trouwens beetje jammer vind is dat die op gewoon leeg is gegooid naar willekeur van de ts.

Ben altijd al vaste klant hier maar vind beetje raar dat je er dan uit gegooid wordt. En ik ga er echt niet achter aan lopen hoor. Zo belangrijk is het ook namelijk niet
 
Na een wat drukke periode met werk en gezin even weer tijd om wat te posten.

Juni 2013 de varadero gekocht en na 18.000 km wel toe aan een beurtje.

Dus gisteren nw remblokken, olie+filter, luchtfilter, bougies, remvloeistof en benzinefilter.

Uurtje werk maar scheelt wel weer in de portemonnee :+
full
 
Wat ik trouwens beetje jammer vind is dat die op gewoon leeg is gegooid naar willekeur van de ts.

Ben altijd al vaste klant hier maar vind beetje raar dat je er dan uit gegooid wordt. En ik ga er echt niet achter aan lopen hoor. Zo belangrijk is het ook namelijk niet

Heb je al een leuke foto van de mille voor in de OP ?

En is hij alweer klaar ?
 
Heb je al een leuke foto van de mille voor in de OP ?

En is hij alweer klaar ?
Wou hem vandaag even gaan wassen maar niet aan toe gekomen.
Hij staat weer in de schuur en ziet er weer zoals gewoonlijk goed uit (wel beetje vies dus)
Maar goed de plekjes heb ik al beetje gepoetst maar moet nog even wat beter worden gedaan. *O*
 
Na een wat drukke periode met werk en gezin even weer tijd om wat te posten.

Juni 2013 de varadero gekocht en na 18.000 km wel toe aan een beurtje.

Dus gisteren nw remblokken, olie+filter, luchtfilter, bougies, remvloeistof en benzinefilter.

Uurtje werk maar scheelt wel weer in de portemonnee :+ [afbeelding]

18.000 ! Dan gebruik je hem goed :)

Mooi dat je het onderhoud zelf kunt doen is ook een soort hobby dat sleutelen :)
 
18.000 ! Dan gebruik je hem goed :)

Mooi dat je het onderhoud zelf kunt doen is ook een soort hobby dat sleutelen :)

Ja afgelopen tijd heel veel gereden ook ivm werk. Vorige week uitgerekend dat ik 14.000km voor mijn werk heb gereden x €0,29 per km :)

En zelf onderhouden is leuk. Weet je ook een beetje hoe zo'n ding werkt. :+
 
Wou hem vandaag even gaan wassen maar niet aan toe gekomen.
Hij staat weer in de schuur en ziet er weer zoals gewoonlijk goed uit (wel beetje vies dus)
Maar goed de plekjes heb ik al beetje gepoetst maar moet nog even wat beter worden gedaan. *O*

Zo gaat dat bij mij ook

Ben al blij dat ik vorige week ff kon rijden op de zrx
 
Ja afgelopen tijd heel veel gereden ook ivm werk. Vorige week uitgerekend dat ik 14.000km voor mijn werk heb gereden x €0,29 per km :)

En zelf onderhouden is leuk. Weet je ook een beetje hoe zo'n ding werkt. :+

Die 29 cent per km kan wel uit denk ik :]
 
Wat ik trouwens beetje jammer vind is dat die op gewoon leeg is gegooid naar willekeur van de ts.

Ben altijd al vaste klant hier maar vind beetje raar dat je er dan uit gegooid wordt. En ik ga er echt niet achter aan lopen hoor. Zo belangrijk is het ook namelijk niet

Erik, zoals al eerder vermeld is dat per ongeluk gebeurt! !

Iets ging ff mis op de mobiele telefoon :X

En heb ik daar al 1000 x sorry voor gezegd.
 
Erik, zoals al eerder vermeld is dat per ongeluk gebeurt! !

Iets ging ff mis op de mobiele telefoon :X

En heb ik daar al 1000 x sorry voor gezegd.

:+ niet vaak genoeg blijkbaar :P

maarreeh... je kunt toch gewoon copy/paste doen van wat je nog wil gebruiken? :?

PASTE
=============================================================

*O* DEEL 22 *O*

Start datum van dit topic Dinsdag 13 april 2010 20:32 uur​

Groninger Topic facebook pagina (alleen voor leden uit dit topic): facebook

Het weer voor vandaag
[img=500]Buienradar



















Klip








Tiez


Luus







In of uit de OP?
Geef het door aan Bedumer


*Aanpassingen van foto's in de OP worden alleen in het weekend gedaan*​
 
7loj.jpg

rqj6.jpg

Koppelingplaten/veren besteld voor de Kawasaki :)

Twijfel er nog over of ik de voorkant zo wil houden of niet (natuurlijk gaat die groene kleur weg :+ dat word in ieder geval zwart.)
 
Klopt, het vreemde vind ik ook dat mensen zich wel voorstellen enzo. Daarna misschien 5 keer wat zeggen.

En daarna weer in de meelees modus gaan -O-

Tja, ik heb ook niet altijd zo'n onuitputtelijke bron van dingen die het melden waard zijn.. *D Ik wil jullie best twee keer per dag uitgebreid vertellen wat ik gegeten heb ofzo, maar dan wordt het ook zo'n Facebook-startpagina-gevoel hahaha :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan