Groninger topic deel 24 : Vol goede voornemens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou deze Daantjes hebben het niet begrepen

Het getal vermelden doe je wanneer een nieuwe pagina begint :)
 
Nou deze Daantjes hebben het niet begrepen

Het getal vermelden doe je wanneer een nieuwe pagina begint :)

Dan ga je dus uit van een standaardpagina instelling.....

.... zo, keuken bevalt inmiddels al prima.
Mijn rug viert feest..... 1.5 jaar klungelen in een keuken met een blad dat ruim 10 centimeter te laag was zat me flink in de weg.

Barkrukjes zijn geweldig! Het is een lekker borrelhoekje geworden. 8-)
 
Vanavond even een kijkje nemen in assen ! Nog meer mensen van hier die heen gaan ?

Net nog in Assen geweest... collega afgezet maar was verder weinig te beleven dus ben maar gewoon naar huis gegaan. Morgen weer aan het werk... :Y
 
En? Hoe was de motorbeurs in Assen?

Ik ben morgen ook weer om 08:30 in Assen. Niet om gadgets te scoren, maar voor een medische teamtraining. Altijd fijn om in de sneeuw te oefenen met planken...
 
*O* Bowlen 2014 *O*


*O* Bowlen is net motorrijden je moet op baan blijven en niet in de geul belanden ! *O*
1 Februari 2014 Bowlen!


Tijd : 19.00
Locatie Euro Kartracing & Bowling Groningen
Kardingerweg 50
9735 AH Groningen

Aanwezig :

Bedumer
Sega578
-Daphne-
-Daan-
IKBENGEK
Casandra
Richard1983
Sab24
Thyrif
-Tony-
Benvti
Hotwiredbrian
 
Daar moet je niet rondLOPEN maar rijden :]

full
 
Vond de motorbeurs assen redelijk op die van Groningen lijken. Wel iets overzichtelijker omdat alles in 1 hal staat
 
Tja. Opzich een goed punt ware het niet dat er toch mensen rond moeten LOPEN om de coureur te helpen als het even niet zo gaat op de baan als hij gehoopt had...
 
ben ook naar assen geweest , heb het gezien, voor mij hoef ik het niet weer te zien.
wat hebben die fietsen nou met motors te maken.
viel mij in ieder geval tegen.
 
Tja, het is volledig van welke verwachtingen je hebt. Als je verwachtingen niet te hoog zijn, is het ook moeilijk om daar nog onder te komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan