Groninger topic deel 24 : Vol goede voornemens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vond de motorbeurs assen redelijk op die van Groningen lijken. Wel iets overzichtelijker omdat alles in 1 hal staat

Vanwege andere prioriteiten ga ik niet, maar ik was wel even benieuwd.... had ik kaarten gekregen dan had ik toch wel even gekeken.

Heb ook niets nodig.... heb qua motorrijden alles prima voor elkaar.

@ Zumo-zoeker..... welke Zumo was je naar op zoek? Welk type en vooral... waarom dat type?
 
Na een uur ploeteren door de sneeuw
Ben ik eindelijk op mijn werk aangekomen

En veel idioten tegengekomen die denken dat ze met winterbanden harder kunnen rijden met dit weer
 
Na een uur ploeteren door de sneeuw
Ben ik eindelijk op mijn werk aangekomen

En veel idioten tegengekomen die denken dat ze met winterbanden harder kunnen rijden met dit weer

Kunnen we ook :)
Opdonderen van die linkerbaan..


Die baan is van mij *O*
 
Goeiemorgen! :) Hier ook wit - nou ja smerig grijs inmiddels, zo midden in de stad. Het sneeuwt nog steeds. o.O Haha, 2,5 uur slaap Daan, toe maar weer. Toen draaide ik me nog een keer om hoor, om 6 uur ^^
 
Ijzelen deed het net terug van Haren naar Zeijen. Dat was even eng.
Verder lag er vanochtend een dik pak rotzooi op de autoruit.
Sneeuw bovenop en een ijslaag eronder. Daar was ik wel even mee bezig :X
 
Goeiemorgen! :) Hier ook wit - nou ja smerig grijs inmiddels, zo midden in de stad. Het sneeuwt nog steeds. o.O Haha, 2,5 uur slaap Daan, toe maar weer. Toen draaide ik me nog een keer om hoor, om 6 uur ^^

Toen was ik nog op mijn werk ;)

Zo ff de laatste nachtdienst en dan ff twee week geen werk :)
 
Ahhhh de pauze tussen half vier en zes uur was ook nog niet eens slaap, je was hard an die Arbeit. Nog ff volhouden en dan zo twee weken op je lauweren rusten dan! :)
 
En weer thuis...
... vorstgrens ligt bij Beilen.

Daarvoor regen maar daarna natte sneeuw.
Droge sneeuw vanaf Hooghalen... it's a wonderful world!

*D
 
ben ook naar assen geweest , heb het gezien, voor mij hoef ik het niet weer te zien.
wat hebben die fietsen nou met motors te maken.
viel mij in ieder geval tegen.
dat was mijn gedachte ook wat dat bmx gedeelte betrof.

het was ruim opgezet dus smallere gangpaden zou dus meer ruimte betekenen voor exposanten. eventueel het hele rij gedeelte (stunt minibike en eerste les) in een grote verwarmde tent buiten wat meteen betekend geen last meer van brandstofdampen in de hal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan