Groninger Topic Deel 29: Gas terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een drukte hier....

toch maar even voorstellen: Hoi , ik hoop begin juli te verhuizen van de Achterhoek naar Haren.
Dus misschien dat jullie mij de komende tijd zien rondrijden in Stad of Ommeland op een grijze VFR.

Mocht er nog eens een ritje zijn oid, dan zou ik het leuk vinden om eens kennis te komen maken.
 
Laatst bewerkt:
Wat een drukte hier....

toch maar even voorstellen: Hoi , ik hoop begin juli te verhuizen van de Achterhoek naar Haren.
Dus misschien dat jullie mij de komende tijd zien rondrijden in Stad of Ommeland op een grijze VFR.

Mocht er nog eens een ritje zijn oid, dan zou ik het leuk vinden om eens kennis te komen maken.

Hoi welkom in dit topic!

Grappig nog een achterhoeker hier haha

Ik kom uit varsseveld en woon nu in Usquert.

Waar in de achterhoek heb je gewoond?
 
Wat een drukte hier....

toch maar even voorstellen: Hoi , ik hoop begin juli te verhuizen van de Achterhoek naar Haren.
Dus misschien dat jullie mij de komende tijd zien rondrijden in Stad of Ommeland op een grijze VFR.

Mocht er nog eens een ritje zijn oid, dan zou ik het leuk vinden om eens kennis te komen maken.

WELKOM!

Ritje altijd goed! Net van Haren naar Groningen verhuist,ouders wonen er nog steeds :)
Prima wonen daar!

Laat maar weten als je een een ritje wilt doen, hoop dat ik wat vaker op t forum ga kijken :p
 
WELKOM!

Ritje altijd goed! Net van Haren naar Groningen verhuist,ouders wonen er nog steeds :)
Prima wonen daar!

Laat maar weten als je een een ritje wilt doen, hoop dat ik wat vaker op t forum ga kijken :p

Dankjewel, eerst verhuizen en dan de ritjes, ik zal wel even posten als ik zo ver ben - en dan rustig de nieuwe omgeving verkennen. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan