Groninger Topic Deel 29: Gas terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe laat en waar? Hmm... ik doe maar zo een voorstel:

19:30, vertrekken vanaf de McDonalds aan de Atoomweg 1? Ik heb wel OnRoute kaarten op de TomTom, dan kunnen we wel een rondje doen door het Grunniger achterland. Of iets anders als mensen betere voorstellen hebben natuurlijk. Voorkeur voor een bepaalde afstand?

@-Daan-: geen van beiden, ik kom denk ik op mijn SuperDuke. Heb er net een nieuw Akra systeem onder liggen, maar het titanium moet nog een beetje verkleuren dus er moeten even kilometers gemaakt worden :D Ik vraag mijn broertjes ook nog wel even mee, die rijden op een fazer-600 en een cbr-600.
 
Bang dat vanavond voor mij geen ritje wordt, misschien even door en omgeving stad maar zal niet zoveel voorstellen denk ik :+

Duke gaaf ding trouwens :}
 
Ha, dat wisselt nog wel eens. Op dit moment heb ik even enkel een KTM, maar ik ben alweer op zoek naar een leuke motor voor erbij. Ik heb namelijk met mijn intruder verkocht. Ben aan het kijken naar een 400cc 4 cylinder als opknappertje. En ik denk dat mijn vriendin zeer binnenkort een Yamaha Bulldog of een leuke Triumph gaat scoren. Ach... zo blijf je een beetje bezig.
 
Ha, dat wisselt nog wel eens. Op dit moment heb ik even enkel een KTM, maar ik ben alweer op zoek naar een leuke motor voor erbij. Ik heb namelijk met mijn intruder verkocht. Ben aan het kijken naar een 400cc 4 cylinder als opknappertje. En ik denk dat mijn vriendin zeer binnenkort een Yamaha Bulldog of een leuke Triumph gaat scoren. Ach... zo blijf je een beetje bezig.


zeker waar :Y

Lees in de app dat mensen tegen 8 willen gaan rijden, zal ff doorgeven dat jullie ook gaan tegen half 8
 
Hallo Allemaal,

Gezien ik behoorlijk vaak in Groningen kom/rij dacht ik bij mijzelf zal ik me hier ook eens aanmelden.
AANGENAAM, heb al een voorstelronde gedaan in de daarvoor geplaatste categorie!

MOIII
 
Welkom ItsFUR

Gister ff wezen rijden met de GS, Scherm werkt perfect.

Demper heeft ook een mooie roffel *O*


En vandaag heeft mijn Suzanne haar theorie gehaald voor haar A...En om 2 uur haar eerste praktijkles *O* *O*
 
Hallo Allemaal,

Gezien ik behoorlijk vaak in Groningen kom/rij dacht ik bij mijzelf zal ik me hier ook eens aanmelden.
AANGENAAM, heb al een voorstelronde gedaan in de daarvoor geplaatste categorie!

MOIII

Welkom!

Wat voor een motor rijd je?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan