Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Off-road met de ntv denk het niet :P Ik gok Eifel/harz/Ardennen daar in die regio. Zal ivm Corona vast niet te ver worden
 
Ja lekker off road met de Honda ntv xD.. nee niet letterlijk off road, maar klein stukje vlak zand of grind zal wel te doen zijn. Ik ga maandag naar Limburg.
 
Hoe dan....

Zijn zeker de beroerdste niet al het gaat om garantie of dingen oplossen.
Krijg mail van iemand die zegt dat de helm toch niet goed zit en dat deze geruild moet worden. Is wel gebruikt staat erbij.
Hoe kan ik nou een gebruikte helm zomaar terug nemen?

Dus maar even netjes gemaild dat we daar na de vakantie maar even naar moeten kijken ('nogmaals we zijn de moeilijkste niet maar helm zou minimaal gereinigd moeten worden van binnen en buiten)

Nee was schandalig en het was onze schuld dat die niet goed zit 😕😕

Ben normaal niet zo van het klagen, maar man man man...


Zo, nu verder vakantie vieren
 
Hoe dan....

Zijn zeker de beroerdste niet al het gaat om garantie of dingen oplossen.
Krijg mail van iemand die zegt dat de helm toch niet goed zit en dat deze geruild moet worden. Is wel gebruikt staat erbij.
Hoe kan ik nou een gebruikte helm zomaar terug nemen?

Dus maar even netjes gemaild dat we daar na de vakantie maar even naar moeten kijken ('nogmaals we zijn de moeilijkste niet maar helm zou minimaal gereinigd moeten worden van binnen en buiten)

Nee was schandalig en het was onze schuld dat die niet goed zit 😕😕

Ben normaal niet zo van het klagen, maar man man man...


Zo, nu verder vakantie vieren
Vervelend... Maar diegene heeft hem wel gepast lijkt me ?

Als een helm bij mij goed zit, dan zit het ook gewoon goed. Als het echt verrot zit, dan neem je hem sowieso niet.

Dan moet diegene hem maar verkopen via marktplaats of zo, shit happens.

Fijne vakantie.
 
Hoe dan....

Zijn zeker de beroerdste niet al het gaat om garantie of dingen oplossen.
Krijg mail van iemand die zegt dat de helm toch niet goed zit en dat deze geruild moet worden. Is wel gebruikt staat erbij.
Hoe kan ik nou een gebruikte helm zomaar terug nemen?

Dus maar even netjes gemaild dat we daar na de vakantie maar even naar moeten kijken ('nogmaals we zijn de moeilijkste niet maar helm zou minimaal gereinigd moeten worden van binnen en buiten)

Nee was schandalig en het was onze schuld dat die niet goed zit 😕😕

Ben normaal niet zo van het klagen, maar man man man...


Zo, nu verder vakantie vieren

Lees jij mail als je op vakantie bent, foei!
 
Maar zal wel direct een goede test voor je motor zijn.... hij zal nog wel een beetje soort van garantie hebben de eerste 3 maanden toch ;)
 
dat klinkt niet als een goed begin van de vakantie... toch geen problemen met de motor?
Nee we zijn niet met de motor. Zijn inmiddels wel weer thuis.

Laat ik het maar als zinloos geweld benoemen. Verdachten nog vast, Ik na onderzoek in ziekenhuis met kneuzingen en een hersenschudding weer thuis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan