Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een route laten bedenken door kurvinger... https://kurv.gr/DKJxV , Rolde-Beilen-Noordwolde-Dr88-Groningen
Zondag om 13.30u vetrek ik vanaf het Agros tankstation bij de Winschoterweg..
Wie willen er mee?
mf herfst rit.PNG
 
lekker in de modder..
en genoeg anderen om mee te spelen..

wij zijn zondag nog even een rondje rond assen en drachten gereden..
 
Was al weer een jaar geleden dat ik op de crossbaan ben geweest. Van de zomer nog wel een keer op Vledderveen gereden maar dat was na 1 ronde al over vanwege een val waarbij ik mijn rib kneusde. Afgelopen zondag was het dan ook weer even wennen en had weinig snelheid. Plus dat zo'n 500 een gemeen beest blijft. Volgende keer maar eens buurten, nu ik weet waar jij mee rijdt.
 
Was al weer een jaar geleden dat ik op de crossbaan ben geweest. Van de zomer nog wel een keer op Vledderveen gereden maar dat was na 1 ronde al over vanwege een val waarbij ik mijn rib kneusde. Afgelopen zondag was het dan ook weer even wennen en had weinig snelheid. Plus dat zo'n 500 een gemeen beest blijft. Volgende keer maar eens buurten, nu ik weet waar jij mee rijdt.
Maar je reed toch in groep 2?
Dan is de snelheid toch al redelijk aanwezig?

Rijdt zelf groep 1
 
Ik vind die groepsindeling vrij waardeloos eerlijk gezegd. Aangezien ik al jaren cross beschouw ik mezelf niet als een beginner meer, maar snel ben ik ook zeker niet. Toen ik dus een keuze moest maken dacht ik, vanwege het feit dat ik geen beginner meer ben, dat groep 2 voor mij de beste keuze zou zijn. Toen ik echter zag hoe snel die groep 1 ging had ik eigenlijk beter in groep 1 gepast. Voordeel van groep 2 was wel dat er hier wat minder rijders tegelijk op de baan waren. Groep 1 zag er erg druk uit met aardig wat opstoppingen, vooral bij de hoge lus.
 
Ik vind die groepsindeling vrij waardeloos eerlijk gezegd. Aangezien ik al jaren cross beschouw ik mezelf niet als een beginner meer, maar snel ben ik ook zeker niet. Toen ik dus een keuze moest maken dacht ik, vanwege het feit dat ik geen beginner meer ben, dat groep 2 voor mij de beste keuze zou zijn. Toen ik echter zag hoe snel die groep 1 ging had ik eigenlijk beter in groep 1 gepast. Voordeel van groep 2 was wel dat er hier wat minder rijders tegelijk op de baan waren. Groep 1 zag er erg druk uit met aardig wat opstoppingen, vooral bij de hoge lus.
Snap ik
Maar qua opstoppingen viel mee
Rijdt zelf ook groep 1 voor de snelheid.
Ben niet heel langzaam maar het gros in groep 1 blijft mij wel voor

Maar vind de verdeling in 2 groepen wel een stuk veiliger
 
ik moet nog even de agenda nakijken (de vrouw vragen of we nog iets moeten), maar lijkt mij wel een strak plan, heb je al een idee hoe laat waarheen?

ik zal de buddy-heater ook aan doen 8-)
 
zo ongeveer, maar dan net even wat anders..

rondje winsum eigenlijk..
 

Bijlagen

  • ttt_groningen_haren.GPX
    202,6 KB · Weergaven: 6
923D382A-BEFB-4B7A-98E1-22DC7621BDC2.jpeg


Dit eerst af morgen....
En dan de elektra in de schuur
En dan de deur van de schuur
Verlichting van de schuur


Oh en daarna ook nog kijken naar de voorrem van de wing :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan