Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat is dat toch tegenwoordig met al die vreemde ritjes ? voor geluk ?
Als je op de titel hint: Tegenwoordig hebben allerlei stichtingen en dit soort zaken "vreemde" namen.

Denk dat je het moet zien om mensen blij te maken. Ik zou mij in kunnen beelden dat als ik minder/invalide zou zijn het een dag van mijn leven zou kunnen zijn om ergens in zo'n karavaan van motoren terecht te komen. Vind nu al de ritjes / rideouts geweldig en kan nu zelf een rijder zijn. Dus het rijden is een kleine moeite. Snap dat je met zo'n "entry fee" nog wat moeite kan hebben dat vind ik soms ook wel bijzonder :P
 
full
 
Tsja t is moeilijk jullie te vertellen dat ik de adventure verkocht heb, en een honda hornet600 terug gekocht heb.. hahaha iets veiliger voor het rijbewijs en in de hoop dat het vrouwtje se brommert ook maar eens pakt. Morgen wordt er een akra geleverd om van het stofzuigergeluid af te zijn🥳
 
Bekijk bijlage 1656537

Sorry, baas boven baas.
Ik mag voorlopig op deze 3 cilinder 2 takt uit 72😊 passen.

Mijn eigen rode gt550 uit de OP heb ik ook verkocht.
Mooie GT, je rode ex was ook een mooie. Het is dat ik al wat teveel (tweetakt)motoren heb anders was ik zeker geinteresseerd geweest in jouw ex. Leuk dat er nog meer tweetakt liefhebbers hier zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan