Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
@theWarrior doe je ook weer mee met de Run dit jaar?
Heb vandaag de 9 uur baanultra op Assen gedaan. In september sta ik ingeschreven voor de Tor des Geants in Italie (Aosta Vallei) zo'n 350km door en over de Alpen met 25000 hoogtemeters. Dus de Run gaat het niet worden voor mij. Tenzij Tor des Geants last minute toch niet doorgaat vanwege de voortdurende onzekerheid.
 
Ik moet nog even kijken of de mijne weer goed rijdt :+ had een enorme onbalans bij het voorwiel. Alles losgehaald en bekeken maar niks bijzonders, blokjes waren wel redelijk heen dus wel nieuwe erin gezet.

Misschien vanmiddag even testen :]
 
Net even nieuwe snelheidssensor op de Tuono gezet, oude was stuk. Grote beurt vorige maand gehad dus hoop voorlopig weer even vooruit te kunnen. Blijft toch wel een machtig apparaat, geen minuut spijt van gehad, hoewel de monster ook altijd leuk was.... ;)

Rijd zeker wel 2x in de week nog en anders maak ik er wel tijd voor.
 
Hoi iedereen, Duveltje uit Veenklootjesdam aan deze kant.
Het Veendammer topic is helaas hartstikke dood, dus ik ga hier maar wat meelezen 🤓

Ik heb trouwens een GSX-R750 SRAD uit 1996, van de zomer gekocht, maar sindsdien helaas meer gesleuteld dan gereden -O-
 
Laatst bewerkt:
Hoi iedereen, Duveltje uit Veenklootjesdam aan deze kant.
Het Veendammer topic is helaas hartstikke dood, dus ik ga hier maar wat meelezen 🤓

Ik heb trouwens een GSX-R750 SRAD uit 1996, van de zomer gekocht, maar sindsdien helaas meer gesleuteld dan gereden -O-
Hartstikke dood, valt mee toch. Ik ben één van de, toch wel drie, die reageren. En dat terwijl ik in Stakka woon en niet eens in Veenklootjesdam;)
 
Haha hmjah 🙃

Hopen op een beetje nazomer. Wordt er hier nog wel eens met een groepje gereden? :W

Wanneer ik mn Gixxer weer aan de gang heb dan lijkt het me erg leuk om weer eens wat af te spreken :Y

Ik betwijfel alleen of dat deze nazomer nog gaat lukken 😬 Ik moet de remschijven nog vervangen, en wil dan ook gelijk de voorklauwen vervangen voor betere. En ik ontdekte van de week ook nog een olielekje |( Dit gaat alleen zo langzaam dat ik even geduld moet hebben om uit te zoeken waar het precies vandaag komt.
 

Bijlagen

  • DSC03361.JPG
    DSC03361.JPG
    320,1 KB · Weergaven: 14
dat is sneu om te horen , was wat mij betreft geen verkeerd bedrijf
 
Ik zag het ook net -O-

Een maandje terug nog mijn schokdemper laten vullen, toen leek alles nog normaal.
Ik heb er zelf ook nog een tijdje gewerkt, was op zich wel een leuke tijd.

Ben benieuwd of en hoe het verder gaat 🤔
 
+1
Mooi contrast tussen oud en nieuw :Y

Ik hoop heel eerlijk nog wel op wat mooie dagen 🤞

Het lek is inmiddels gevonden en gefixt, van de week de carterpan pakking en dichtingsringetjes vervangen.
Ben nu met het vooronder bezig. Bij nadere beschouwing kunnen de schijven nog wel een zomer meer.
Maar de remklauwen zijn niks meer, daarvoor heb ik inmiddels andere onderweg.

DSC03389.JPG
 
Er zitten nu Tokico 6 pots op, super gaar en de blokjes zijn ook weg.
Er komen straks Nissin 4 pots op, die geven voor mijn gevoel een veel betere feedback *O*

Deze gaan eraf (afgebeelde toestand overigens niet mijn schuld 😅 😇:

DSC03391.JPG


Deze heb ik onderweg, eigenlijk ook wel oude meuk (GSXR '88 '89) maar toch een flinke verbetering:

s-l1600.jpg


Jah die motor gaat straks weer als een speer *O*:]
 
Net even nieuwe snelheidssensor op de Tuono gezet, oude was stuk.
Blijft toch wel een machtig apparaat, geen minuut spijt van gehad, hoewel de monster ook altijd leuk was.... ;)

Even opgezocht, kende hem nog niet. Mooi ding :Y
Ik heb de Monster ook altijd al mooi gevonden, maar die zijn te klein voor mij, dat oogt niet -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan