Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
RSV Mille, ook mooi :Y
Ik ben sowieso wel een fan van die Italiaanse styling, RSV, Ducati, MV Agusta, 't mag echt wel gezien worden.

Maar viel de RSV zo tegen qua formaat? Of was het meer vanwege de houding.
Zelf nog nooit op eentje gereden, maar dacht altijd dat ze nog best groot waren.
 
Laatst bewerkt:
Oh, klik...,. nu schakelt het. Jij zit in dat pand waar vroeger Motorport in zat :Y
Wanneer ik mijn gixxer weer rijklaar heb dan kom ik even bij je kijken :]
 
En stoppen doet 'ie ook weer _O-

Gisteravond kwamen de klauwen binnen. Heb ze gelijk gedemonteerd, vandaag schoongemaakt, voor de zekerheid nieuwe seals erin en toen weer in elkaar gezet. De eerste indruk is super, mooie korte slag op de remhendel en ze knijpen gigantisch. Precies zoals ik me kan herinneren van mn eerdere Gixxers :Y #happy
 

Bijlagen

  • DSC03413.JPG
    DSC03413.JPG
    246,7 KB · Weergaven: 14
  • DSC03405.JPG
    DSC03405.JPG
    306,1 KB · Weergaven: 15
  • DSC03403.JPG
    DSC03403.JPG
    221,7 KB · Weergaven: 15
@ZX7-aRnold even een random mededeling hoor ,klopt het dat ik jouw occasions niet kan vinden op websites als motoroccasion...? Dat zijn vaak toch wel de sites waar ik opzoek ga naar een motor namelijk. Misschien bewust voor gekozen hoor, maar misschien ook wel niet?:W
 
@ZX7-aRnold even een random mededeling hoor ,klopt het dat ik jouw occasions niet kan vinden op websites als motoroccasion...? Dat zijn vaak toch wel de sites waar ik opzoek ga naar een motor namelijk. Misschien bewust voor gekozen hoor, maar misschien ook wel niet?:W
Klopt, staan we op bijv marktplaats.
Heb eigenlijk nog niet de behoefte gehad daar ook op te adverteren. Mp straks eigenlijk ook niet meer. Kost klauwen met geld en de meeste die reageren hebben een hoog scootah gehalte of bieden 1000 op een motor van 5k 😅😅
Daarnaast moet ik het voornamelijk hebben van de klanten uit de regio, krijg verreweg de meeste klanten gewoon via website of die langskomen.
 
En facebook en de forums natuurlijk, adverteren en netwerken tegelijk, win win *O*

Hebben jullie nog iets leuks gescoord op de Mulders veiling?
Ik heb het wel even gevolgd, zat eigenlijk te azen op een hefbrug, maar is niet gelukt.
 
Da's ook weer zo. Vroeger heb ik op veilingen vaak leuke dingetjes gescoord.
Maar tegenwoordig bieden ze soms zelfs tot over de nieuwprijs _O-
 
Hier is best veel in beweging qua werkplaats en motor, maar niet echt heel interessant om te delen.
En same here, prut en zout zijn een absolute no-go voor me :N
 
Oei, een jaar alweer.
Wat ga je eraan doen dan?

Ik laat mn gix nu elke 4e week ofzoiets gewoon even warmdraaien, niet te lang, maar genoeg om even goed door te spoelen.
Heb zoveel gedoe gehad met de carbs, wil ze straks niet alwéér uit elkaar moeten halen 😅
 
Voor mij ook zeker geen winterrit verhard.

Maar als er mensen zijn die binnenkort eens een offroadrit willen doen. Insteek is dan zo min mogelijk verhard. Hoe en wat en waar daar komen we vast wel uit })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan