Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal me als Groninger hier ook maar even voorstellen

Mijn naam is Martijn en ik kom uit Muntendam.
Ben 41 jaar en werkzaam als beveiligingsbeambte in het ziekenhuis.

Mijn eerste motorfiets was een Kawasaki KLE500 uit 1992


Ik rijd op dit moment op een Yamaha FJ600 uit '88
 
Ah goeie dag eem! Nog een Grunneger dabei hier! Kom uit de stad en ik rijdt op een Aprilia Pegaso uit 2001. Geniet van de moooe dagen komende tijd (y)
 
Gisteren en vandaag weer heerlijk op de motor aan het werk gegaan.
Morgen, zaterdag en zondag ook maar weer, aangezien de voorspellingen super zijn voor ons motorrijders :] :Y
 
Gisteren en vandaag weer heerlijk op de motor aan het werk gegaan.
Morgen, zaterdag en zondag ook maar weer, aangezien de voorspellingen super zijn voor ons motorrijders :] :Y

Ik kan niet wachten tot de mijne klaar is (staat nu in Leek) en er mee naar mijn werk op en neer te gaan. Lekker door de provincie knallen :p :]
 
Ik kan niet wachten tot de mijne klaar is (staat nu in Leek) en er mee naar mijn werk op en neer te gaan. Lekker door de provincie knallen :p :]

Ik rijd maar 13 km enkele reis, maar is heerlijk.
Straks weer terug naar huis, maar is wel alweer behoorlijk afgekoeld.

Morgen de nachtdienst in dus kan mooi de hele dag lekker touren :]
 
Alles over voor MF <3

Nou agent sprak me er wel eens op aan toen ik met hem aant babbelen was, maarja zie die .. he.. zijn allemaal motorrijders =)


Gewoon netjes in de hoek :D
 
Beste motorrijders uit Groningen,

Ik ben nieuw op motorforum en zal mezelf even voorstellen: ik ben Eline, ben 21 jaar en kom uit Groningen. Ik houd van motorrijden, vooral met mooi weer. ;) Ik rijd op een yamaha mt03 uit 2006 en heb nu iets meer dan een jaar mijn A2 rijbewijs. Heb je misschien zin om een keer een stukje te touren, stuur gerust even een berichtje. Verder kijk ik rond op de site wat hier allemaal te beleven valt.

Groetjes Eline!


Wel actief blijven eh ! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan