Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Ik heb vorig jaar mijn motor verlaagd, hierdoor moest er her en der wat veranderd worden. Ik weet niet of dit helemaal goed is gegaan (aangezien waarschijnlijk nu voor de derde keer de lager in het achterwiel versleten is). Het lager maakt een raar en hoog tik geluid bij het rijden (vooral) in de eerste, tweede en derde versnelling.

Nu wil ik mijn motor even laten nakijken door een expert. Iemand enig idee waar dit redelijk voordelig kan? Hoeft niet perse bij een motorzaak, mag ook ergens particulier of een eenmanszaak zijn, liefst in de buurt van Groningen. Het gaat om een Yamaha mt 03 uit 2006.
 
In Hoogezand vlakbij motoport zit (naar mijn mening) een goeie eenmanszaak. Ook nog eens MF’er hier :)
 
:^
E40_EE294_13_E2_48_FC_98_D0_44_F54_F78_B30_C.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik heb vorig jaar mijn motor verlaagd, hierdoor moest er her en der wat veranderd worden. Ik weet niet of dit helemaal goed is gegaan (aangezien waarschijnlijk nu voor de derde keer de lager in het achterwiel versleten is). Het lager maakt een raar en hoog tik geluid bij het rijden (vooral) in de eerste, tweede en derde versnelling.

Nu wil ik mijn motor even laten nakijken door een expert. Iemand enig idee waar dit redelijk voordelig kan? Hoeft niet perse bij een motorzaak, mag ook ergens particulier of een eenmanszaak zijn, liefst in de buurt van Groningen. Het gaat om een Yamaha mt 03 uit 2006.



Gelukkig heb ik de helft alweer kunnen fixen *O*
 
jullie gaan ook hard zeg... moet eerlijk bekennen dat ik al wel 70 kilometer opde motor gereden heb dit jaar, het gaat de goede kant op

Ik zie dat nog niemand het trieste bericht heeft gedeeld hierzo.

112Groningen - Man(22) komt om het leven bij motorongeval in Eenrum (Video)

Helaas is een van onze deelnemers om gekomen tijdens een rit.
Hij zal Vrijdag a.s in zijn woonplaats begraven worden.

Nogmaals sterkte voor alle nabestaanden.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik heb vorig jaar mijn motor verlaagd, hierdoor moest er her en der wat veranderd worden. Ik weet niet of dit helemaal goed is gegaan (aangezien waarschijnlijk nu voor de derde keer de lager in het achterwiel versleten is). Het lager maakt een raar en hoog tik geluid bij het rijden (vooral) in de eerste, tweede en derde versnelling.

Nu wil ik mijn motor even laten nakijken door een expert. Iemand enig idee waar dit redelijk voordelig kan? Hoeft niet perse bij een motorzaak, mag ook ergens particulier of een eenmanszaak zijn, liefst in de buurt van Groningen. Het gaat om een Yamaha mt 03 uit 2006.

Het probleem is (zeer waarschijnlijk) verholpen! Bedankt voor de reacties :)
 
Heb de Black bird niet meer. vorig jaar verkocht. heb alleen nog een hondan cb900 bol'dor.
maar momenteel rij ik ff nix. ben net 3 weken geleden geoppereerd aan een subduraal Hematoom ;(
was bezig om een R1 erbij tekopen maar kreeg vorige week een Epileptische insult.
dus de komende 3 maanden mag ik helemaal niet :] verheug me erop dat het daarna hopelijk wel weer mag.



Rij je op die zwarte bb? :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan