Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil ook wel met jou mee 😂 nog maar 3 rijders die mee hoeven voor korting en een eigen datum te plannen....

Qua datum plannen op wat voor termijn willen jullie dit gaan doen? Ik heb eventueel wel interesse denk best interessant en leerzaam om te doen. Maar komende tijd even geen budget genoeg 🤣
 
Dat plannen lukt pas met genoeg gegadigden :P Dus op welke termijn denk jij dat jij zou kunnen @Rudyboy ? *D

Hmm nu in eerste instantie gaat het hem even niet worden.. Even tegenvaller met mn auto... En apk moet ook nog dus even afwachten hoe dat loopt.. Dus don't wait for me haha maar indien er nog niks gepland is tegen de tijd ik geld heb sluit ik dan wel weer aan
 
Ik wilde je niet geloven, maar het is nog waar ook.. en dan ook precies op het moment dat ik echt de deur uit moet :/

En dan als leuke april-grap, de eerste week van april al regen, regen en regen..
 
Ik werk in Groningen(naast de mediacentrale) en word de laatste tijd bijna elke ochtend wel een keer ingehaald(A7, meestal tussen Leek en Julianaplein) door iemand op een Fazer 600(model van 2004/2006 denk ik), tijdens de wintermaanden reed dezelfde bestuurder op een Diversion. (beide met MF sticker)

iemand van hier?
 
Dan ben ik inderdaad degene die je bijna iedere ochtend inhaalt. In de winter op de Diversion en met het mooiere weer op de FZ6s. Neem aan dat je ingeblikt zit, gezien ik nog niet veel motoren zie rijden?

Begint wel steeds meer een puinhoop te worden met al die wegwerkzaamheden, maar gelukkig begin ik de sluiproutes ook te vinden als niet Groninger.
 
Dan ben ik inderdaad degene die je bijna iedere ochtend inhaalt. In de winter op de Diversion en met het mooiere weer op de FZ6s. Neem aan dat je ingeblikt zit, gezien ik nog niet veel motoren zie rijden?

Begint wel steeds meer een puinhoop te worden met al die wegwerkzaamheden, maar gelukkig begin ik de sluiproutes ook te vinden als niet Groninger.

Ja ik ben ingeblikt, in een grijze focus station. ik moet meestal mn kinderen nog wegbrengen. heel af en toe pak ik de motor, een blauwe ZRX1100.

julianaplein is echt kut ja, ik werk naast de mediacentrale en de laatste tijd doe ik er vanaf de nieuwe mac/vd valk langer over dan om op mn werk te komen dan t eerste stuk vanaf Heerenveen.

Als ik je weer zie toeter ik wel ff.
 
Als ik je weer zie toeter ik wel ff.

En dan schrikt ie zich rot _O-

Dan neem je waarschijnlijk ook nog een afslag later dan ik (ga er bij Helpman af), want net voorbij het kruispunt staat het elke keer vast. Snap nooit zo goed waarom..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan