Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dan schrikt ie zich rot _O-

Dan neem je waarschijnlijk ook nog een afslag later dan ik (ga er bij Helpman af), want net voorbij het kruispunt staat het elke keer vast. Snap nooit zo goed waarom..

trapt ie straks ook nog mn spiegel dr af :P

Tot juni vorig jaar ging ik er ook bij helpman af, toen zaten we nog aan de de Hereweg. Het staat altijd vast doordat er een paar van die gekke bochten in de weg zitten, het aantal rijstroken van 3 naar 2 gaat(net na julianaplein) en omdat iedereen dan opeens de ring af wil(of om de stad in te gaan of om richting mediacentrale te gaan).

Ik overweeg wel eens om mn auto op de carpoolplaats bij de mac te zetten en het laatste stuk te fietsen.

Maaarrrrrr straks wel een tunnel waar je je kan misdragen

Ze zullen t wel volhangen met camera's
 
Is op zich een mooi stukje fietsen, als je door het Stadspark gaat. Ik heb in september een elektrische fiets aangeschaft, daar ga ik nu ook regelmatig mee naar het werk. Niet door het Stadspark trouwens, dat is om voor mij.

We staan wel eens van boven op dat stukje te kijken (raamambtenaar) en het lijkt erop dat het juist ná het invoegen stil gaat staan en er erg veel mensen op de rechterbaan blijven hangen terwijl ze er niet bij Europaweg afgaan. Maar goed, nog eventjes dan is het allemaal beter :')
 
Is op zich een mooi stukje fietsen, als je door het Stadspark gaat. Ik heb in september een elektrische fiets aangeschaft, daar ga ik nu ook regelmatig mee naar het werk. Niet door het Stadspark trouwens, dat is om voor mij.

We staan wel eens van boven op dat stukje te kijken (raamambtenaar) en het lijkt erop dat het juist ná het invoegen stil gaat staan en er erg veel mensen op de rechterbaan blijven hangen terwijl ze er niet bij Europaweg afgaan. Maar goed, nog eventjes dan is het allemaal beter :')

je werkt voor duo?

Een elektrische fiets heeft geen zin voor mij voor die paar km vanaf de Macdrek. En om nou elke dag 60km heen en 60km terug te gaan fietsen gaat me wat te ver :P
 
je werkt voor duo?

Een elektrische fiets heeft geen zin voor mij voor die paar km vanaf de Macdrek. En om nou elke dag 60km heen en 60km terug te gaan fietsen gaat me wat te ver :P

Ja, klopt.

Maar 60 km is een beetje veel inderdaad.. vorig jaar hadden ze zo'n challenge, LowCarDiet ofzoiets. Toen ook zitten puzzelen om met auto/bus naar de P&R Hoogkerk te rijden en vanaf daar de fiets te nemen. Je hebt daar van die fietskluizen, weet alleen niet wat de tarieven daarvoor zijn.
 
Ja ik ben ingeblikt, in een grijze focus station. ik moet meestal mn kinderen nog wegbrengen. heel af en toe pak ik de motor, een blauwe ZRX1100.
julianaplein is echt kut ja, ik werk naast de mediacentrale en de laatste tijd doe ik er vanaf de nieuwe mac/vd valk langer over dan om op mn werk te komen dan t eerste stuk vanaf Heerenveen.
Als ik je weer zie toeter ik wel ff.
En dan schrikt ie zich rot _O-

Dan neem je waarschijnlijk ook nog een afslag later dan ik (ga er bij Helpman af), want net voorbij het kruispunt staat het elke keer vast. Snap nooit zo goed waarom..

Mag je een beste claxon hebben. Hoor vrij weinig met de schuimpjes in en de muziek aan :)
Ben een keer geschrokken daar. Lag toen ook gelijk op het asfalt....

Tot kort was het invoegen vanaf de Kempkensberg de N7 op ook nog een oorzaak dat soms op de rechterbaan stil stond, maar dat schijnt nu het uitvoegen te zijn richten de Europaweg. Die flitskast maakt het er ook niet beter op.
 
Die flitskast is voor ons niet te zien achter de schotten, maar jij (weet niet op welke hoogte jij werkt :p ) kan dat waarschijnlijk beter zien van jouw hoek.

Er zijn nu wel minder ongelukken op dat stuk.. denk ik. Ik kijk echt niet de hele dag uit het raam hoor O-)
 
Goedenavond, ik zal mijzelf hier ook maar eens melden als Groninger.
Geregeld onderweg met een Honda ST1100 voor naar 't werk en langere ritten en voor de lol in het weekend een Duc M600.
 
Ook goedemorgen, zo op pad richting Rinket voor een paar verse banden onder de Honda.
 
zijn weer leuke actie met banden. Heb voor de dunlops 40 cashback, pirelli angel een gratis spidi rugbeschermer en metzeler 30 cashback. Michelin en bridgestone zullen zo wel volgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan