Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
De eerste kilometers zitten er weer op .Heerlijk na 3 maanden verplicht niet rijden ivm verzekering.
 

Bijlagen

  • DSCF4172.JPG
    DSCF4172.JPG
    261,8 KB · Weergaven: 9
Woon-werk rij alweer een tijdje op de Honda, zaterdag het eerste ritje weer op de Duc.
Het was een ritje naar de garage voor onderhoud maar wat rijdt een Monstertje toch fijn!
 
zaterdag een monster achterna gereden, emmaviaduct op.
witte streep op kontje, dubbele uitlaat rechts..
was bekend volgens mij..

zondagavond bij herewegviaduct groepje motorrijders, met een aprilia met mf sticker

maarten denk ik dan..
 
Mag je een beste claxon hebben. Hoor vrij weinig met de schuimpjes in en de muziek aan :)
Ben een keer geschrokken daar. Lag toen ook gelijk op het asfalt....

Tot kort was het invoegen vanaf de Kempkensberg de N7 op ook nog een oorzaak dat soms op de rechterbaan stil stond, maar dat schijnt nu het uitvoegen te zijn richten de Europaweg. Die flitskast maakt het er ook niet beter op.



gespot.jpg


Zwaaien lukte niet, ik kon met moeite ff naast je komen voor deze foto. Die fazer is veel te snel(of mijn focus dieseltje te traag :P )
 
Zwaaien lukte niet, ik kon met moeite ff naast je komen voor deze foto. Die fazer is veel te snel(of mijn focus dieseltje te traag :P )

Ha, mooie spot! Niet doorgehad dat jij dat was, maar de auto wel gezien. Dacht nog even dat je rechts zou inhalen, maar dat was dus voor de foto :)


en je mag maar 70 op de ring 8-)8)7

I know, maar voor die ene keren dat je dat überhaupt al haalt in de spits })
 
spits vermijden?
om 7 uur beginnen 8-)
of om 10 uur.. :Y


maandag tweede paasdag wel mooi weer voor een rondje :],

voor die mensen die geen paaseitje hebben kunnen vinden..

of die geen eitje willen vinden..
 
spits vermijden?
om 7 uur beginnen 8-)
of om 10 uur.. :Y


maandag tweede paasdag wel mooi weer voor een rondje :],

voor die mensen die geen paaseitje hebben kunnen vinden..

of die geen eitje willen vinden..


ik zorg nu altijd dat ik voor 1600 van kantoor vertrek, daarna ben ik minstens een half uur bezig om van het helperpark voorbij het julianaplein te komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan