Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij heb ik me ook nog nooit voorgesteld hier ook al lees ik al een tijdje mee :$
Ik ben Chris, 24 jarige student in het mooie Groningen. 4 jaar geleden begonnen met rijden op een Aprilia rs50'je en daardoor toch maar vorig jaar voor een motorrijbewijs gegaan.
Sinds april rij ik op een mooie Yamaha TDM 850 uit '97 met ondertussen meer dan 100k km op de teller waarvan ik zelf 5000 heb gereden :]
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2019-06-16 at 16.45.18.jpeg
    WhatsApp Image 2019-06-16 at 16.45.18.jpeg
    333,8 KB · Weergaven: 12
Goedenavond,

Graag zou ik mij willen voorstellen. Jasper, 30 jaar jong en beginnend motorrijder uit de stad Groningen.

Sinds ik begonnen ben met het nemen van rijlessen zit ik hier mee te lezen. Gisteren was het heugelijke feit daar... geslaagd bij poging 3!
De motor stond al 3 maanden klaar in de voortuin en nu mag ik kilometers gaan maken.

Ik zie dat jullie geregeld met elkaar afspreken om een stukje te rijden. Dit lijkt mij ook erg leuk om te doen (na eerst eens even goed te oefenen).

Ik ben erg benieuwd.. met hoeveel mannen/vrouwen rijden jullie en hoe vaak spreken jullie af?

Hieronder een foto's van mijn Yamaha Diversion 900 uit 1997 met flink wat kilometers: 116.000 (koffers inmiddels opgeborgen in de kast).
motor.jpg
 
Hi Grunnegers,

Ik ben 27 jaar en woon inmiddels al 8 jaar in Groningen. Inmiddels 1.5 maand mijn rijbewijs en al een goede 2500km gereden en ben er nog lang niet klaar mee.

Het zou me leuk lijken om een keer met jullie mee te rijden en zo de mooie grunniger wegen te ontdekken :].

Ik ben altijd al fan geweest van Suzuki en heb dan ook direct een GSX-R 600 uit 2002 aangeschaft.

Groet Jungleman
 

Bijlagen

  • 20190829_195017.jpg
    20190829_195017.jpg
    153,1 KB · Weergaven: 14
Zoals je hierboven ziet jungle man ben ik ook net begonnen, minus je 2500 km. Als je zin hebt om samen te rijden hoor ik het graag! Zelfde geldt voor Chris hierboven.
 
Zijn er ook MF-ers die dagelijks de commute maken op de A7 richting Heerenven?

Ik kom zo nu en dan een motorrijder tegen, ben benieuwd of het een van jullie is :)
 
Dan ik me ook maar even voorstellen.

Ik ben Eric, 39jr, Sinds afgelopen mei mijn rijbewijs en eigenaar van een CBR900RR, genaamd Betzi.
Helaas staat ze meer stil, dan dat ze rijdt... Omdat het zo lekker knutselen is.
Ook heb ik in het Streetfighter gedeelte mn eigen Topic, waar ik alles bij hou..

Loatrz
 
Welkom aan alle nieuwelingen in dit topic !

Mocht je in de OP willen geef dit dan gerust aan.

Groetjes Daan :W
 
Sinds de anderen ook allemaal leuke foto's hebben gepost van hun motoren was het toch maar eens tijd dat ik het zelfde deed. Bij deze twee foto's van mijn Suzuki GSX600F uit 2006. @Motorvirus wat houdt de OP precies in? Anders lijkt het me wel leuk om erin te zitten:)

IMG_5994.jpg

IMG_6814.jpg
 
Hallo ode aan de nieuwen hiero... de vroegere regel is toch nog zeker van kracht ?? De nieuwe rijders rijden als voor rijder een rit dus dan hebben we zo ie zo nog 3 ritjes te gaan... moet dus nog even wachten om de fiets te poetsen 😋
 
Er is trouwens nog steeds een groepsapp waar nog een aantall mensen van hier aanwezig zijn, de bedoeling was ooit om daar in aftespreken om ritjes te rijden. Het wordt meer als chatgroep gebruikt voor vanalles en nog wat van motor tot gezins problemen en van familie.visites tot uitgaansleven mochten de nieuwen geïnteresseerd zijn om deze app deel te nemen stuur dan maar een prive bericht.
 
zo leer je elkaar wel een beetje beter kennen.. 8-)

al bijna weer tijd voor een ritje..
en al bijna weer mooi weer.
 
Ja leuk is dat he :) Leukste is altijd dat mensen denken te weten wie er wel en niet in zon app zit om dan te lezen wat mensen over anderen te zeggen hebben :+ :+
Over elkaar/ anderen lullen is gelukkig al een tijdje verleden tijd het onderwerp is nu meer het protest van de boeren en de gedachtengang van de politiek ... ook kwam er pas nog een motor gerelateerde vraag over het verwijderen van dode vliegjes
 
Gister rond half 4 een ouder model Fireblade tegen gekomen bij rotonde tussen Blijham en Winschoten.
Je ging vanaf de rotonde richting Pekel(turfweg op).
Iemand van hier?
Ieder geval bij dezen gespot dus:W

EDIT: hij had uiteraard een mf-sticker

gr. Peter
 
Laatst bewerkt:
Wil jullie graag op de hoogte brengen van een leuke Garage sale en meet in Groningen.
Meestal moeten wij noorderlingen een eind rijden voor een evenement. NU is dat niet nodig!

In hartje Groningen hebben wij een leuke dag ge planned bij Motorcycles United. Normaal gesproken is het online verkoop via www.caferacerwebshop.com en www.choppershop.com.

Deze dag zullen er op de parkeerplaats van de zaak meerdere kramen staan met motoronderdelen. Veel cafe racer onderdelen maar ook onderhoud en dergelijken.
Daarnaast is er muziek, eten en drinken.

(bij slecht weer is er binnen ruimte genoeg)

Als je zin hebt in een motorritje kom even een kijkje nemen. Bekijk andermans motor, kleding en onderdelen. We kunnen ook onderdelen die je wilt aanschaffen naar je adres verzenden zodat het niet op motor mee terug hoeft.

Cafe racer treffen & Garage sale

Dag: 26 oktober
Locatie Ulgersmaweg 47b
9731aw Groningen

Tijd: 10.00 uur tot 21.00 uur

Vriendelijke groet en hopelijk tot dan.

Bram Schaap

71869284_2425577614184618_7487880734426791936_n.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan