Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag beste mensen! Wat zijn een beetje mooie motorzaken met leuk aanbod tweedehands motoren?
Ben op zoek naar een leuke, liefst niet te oude (2003+), naked tot 3400 euro's. Motorplaza, Brons, een paar Motoports en half Friesland had helaas niet wat ik zocht.
 
Dag beste mensen! Wat zijn een beetje mooie motorzaken met leuk aanbod tweedehands motoren?
Ben op zoek naar een leuke, liefst niet te oude (2003+), naked tot 3400 euro's. Motorplaza, Brons, een paar Motoports en half Friesland had helaas niet wat ik zocht.
Mijn motor gehaald bij nijzing Emmen. Beviel mij daar goed
 
Nijzing en Motorhuis nog even proberen, ben ik nog niet geweest. Bedankt voor de tip!

Is een heel gewilde klasse... als ik ze al binnen krijg zijn ze met een paar dagen al weer weg 😅
Die indruk kreeg ik al inderdaad. Heel veel (super)sport en allroad modellen overal en nagenoeg geen nakeds.

Heb nu mijn oog op een mt03 bij Otomoto in Ten Boer. Iemand daar toevallig ook ervaring?
 
Doelde eigenlijk meer op ervaring met die garage :P

Heb al wel elders op een mt03 even een klein stukje gereden en speels is 'ie zeker. Zithouding is wel een beetje wennen vergeleken met mijn ex-bandit, maar voelt wendbaarder aan en is een flink stuk sneller.
 
Doelde eigenlijk meer op ervaring met die garage :P

Heb al wel elders op een mt03 even een klein stukje gereden en speels is 'ie zeker. Zithouding is wel een beetje wennen vergeleken met mijn ex-bandit, maar voelt wendbaarder aan en is een flink stuk sneller.
Otomoto is een prima zaak. Komt z'n afspraken altijd prima na
 
Nijzing en Motorhuis nog even proberen, ben ik nog niet geweest. Bedankt voor de tip!


Die indruk kreeg ik al inderdaad. Heel veel (super)sport en allroad modellen overal en nagenoeg geen nakeds.

Heb nu mijn oog op een mt03 bij Otomoto in Ten Boer. Iemand daar toevallig ook ervaring?
Ik heb zelf een mt-03 uit 2010 bij nijzing gekocht. Zag dat hij nu nog een mat zwarte en een rode op de website heeft staan. Zijn erg betrouwbare blokjes waar weinig aan stuk gaat.

Had destijds 1 puntje aan de fiets dat niet helemaal klopte wat we allemaal niet hadden gezien, maar kon er snel weer voor heen gaan om het te laten herstellen.
 
Ik ben ook toen bij Motor Nijzing geweest in Emmen. Welles waar geen motor daar uiteindelijk gekocht, maar wel uitstekende service. !
 
Ik heb zelf een mt-03 uit 2010 bij nijzing gekocht. Zag dat hij nu nog een mat zwarte en een rode op de website heeft staan. Zijn erg betrouwbare blokjes waar weinig aan stuk gaat.

Had destijds 1 puntje aan de fiets dat niet helemaal klopte wat we allemaal niet hadden gezien, maar kon er snel weer voor heen gaan om het te laten herstellen.
Had al even op de site gekeken en zag ze al staan idd. Met name die zwarte vind ik gaaf.
Zitten helaas wel beide boven mijn budget, maar misschien toch maar even een belletje heen doen...
 
Ik woon nu net 'n jaartje in Groningen, maar tot nu toe heb ik niet zo heel veel boeiende wegen gevonden. Onnen/Haren/Noord/Zuidlaren/Norg, da's wel een mooie omgeving, maar is er nog wat leuks in Groningen zelf?
 
er zijn vele leuke weggetjes.... je kunt denken aan noord-oost in de driehoek van slochteren, delfzijl en drieborg maar ook in de buurt van leens kan het leuk zijn.
 
Door de velden en dorpjes boven Stad is mooi rijden. Wel wat drukker. Des te oostelijker ke gaat des te rustiger het wordt
 
Ik woon nu net 'n jaartje in Groningen, maar tot nu toe heb ik niet zo heel veel boeiende wegen gevonden. Onnen/Haren/Noord/Zuidlaren/Norg, da's wel een mooie omgeving, maar is er nog wat leuks in Groningen zelf?
Tis maar net wat je zoekt? Zoek je bochtige wegen voor een leuk avontuurtje of kijk je meer naar omgeving? Juist rondom Groningen erg leuke wegen als je het mij vraagt, van heerlijk strak asfalt met overzichtelijke bochten tot aan mooie omgevingen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan