Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is ook wat ik dacht. Ik geniet meer van wat er om mij heen gebeurd, dan de kick van zo snel mogelijk de bocht door, of hard rijden. :Y

Ik zou er de grootste lol aan beleven, maar ik kan me niet permitteren om met zo'n vaart geflitst te worden, en ik vind het ook wat riskant. Typisch weggetjes waar er op een onverwachte plek een klont klei of een koeienvlaai kan liggen.

Vroeger woonde ik niet al te ver van de ijsselmeerdijk, daar had je mooie bochten waar vmax+20 al genoeg was om veel lol mee te hebben. Zoiets zoek ik hier ook :)
Nabij termunterzijl (geloof ik) zijn er wel wat boerenweggetjes waarbij je 60 mag, maar waarbij de bocht doorkomen met 60 al een uitdaging is :)
 
Ik heb zelf een mt-03 uit 2010 bij nijzing gekocht. Zag dat hij nu nog een mat zwarte en een rode op de website heeft staan. Zijn erg betrouwbare blokjes waar weinig aan stuk gaat.

Had destijds 1 puntje aan de fiets dat niet helemaal klopte wat we allemaal niet hadden gezien, maar kon er snel weer voor heen gaan om het te laten herstellen.
Ja hier net zo, een mt-03 daar gehaald. Aardige fiets en eigenaar, maar had niet het idee dat ze daar veel verstand hebben in de garage....

verder prima :)
 
Ja hier net zo, een mt-03 daar gehaald. Aardige fiets en eigenaar, maar had niet het idee dat ze daar veel verstand hebben in de garage....

verder prima :)
Dat kan wel kloppen, in de garage wat afhankelijk van stagiaires. Nou had ik bij mijn fiets wel een goed gevoel dat het klopte daarom wel meegenomen. Inmiddels bijna 3000km gemaakt zonder problemen gelukkig.
 
Is er een winkel in groningen waar ik betaalbaar olie kan kopen? ik heb nu castrol RS halfsynthetisch, kost 39 euro voor 4 liter ofzo op internet, maar de garage vraagt er nogal een vorstelijk bedrag voor. Ooit een literflesje gekocht omdat ik het écht nodig had, voor 17,95 en da's nogal heftig
Heb dit weekend tijd om m'n olie te wisselen, maar heb nog geen olie besteld en wil 't wel graag nu doen.

@ Maarten: minibaan? Is er meer dan het grote circuit? Wist ik niet!
Eens opzoeken op google, klinkt interessant :)
 
Is er een winkel in groningen waar ik betaalbaar olie kan kopen? ik heb nu castrol RS halfsynthetisch, kost 39 euro voor 4 liter ofzo op internet, maar de garage vraagt er anderhalf keer zoveel voor.
Heb dit weekend tijd om m'n olie te wisselen, maar heb nog geen olie besteld en wil 't wel graag nu doen.
Heb meer dan genoeg staan 😁😁
Castrol, motul en petronas
 
En wat zijn bij jou de prijzen? Kom graag 'n kannetje van 4 liter halen als 't internetprijzen zijn :)

Ga je diep schamen!

images
 
Heb mijn GSXR te koop gezet (hier op het forum) en ga morgen proefrijden op een Superduke 990 :) Iets anders om de saaie wegen hier in de buurt mee te verkennen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan