Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds begin dit jaar ook gewisseld qua motor.
 

Bijlagen

  • 20210220_152455.jpg
    20210220_152455.jpg
    184,2 KB · Weergaven: 10
Ja inderdaad @Snijboon kan best een keertje mee. Op droge paadjes... want, denk niet dat die banden het heel goed doen in de modder. ( daar wil ik ook niet doorheen trouwens... xD)
Vaak ben je te bang
Maar eerst even sparen voor set val beugels, wel handig bij offroad rijden met zulke motoren.

Maar echte blubber is zelfs niet leuk met mijn KTM 450 SX-F crossmotor.
Vorig jaar een hele dag enduro kunnen rijden met mijn kentekenplaten crossmotor.
Was wel pittig maar erg gaaf
 
Vaak ben je te bang
Maar eerst even sparen voor set val beugels, wel handig bij offroad rijden met zulke motoren.

Maar echte blubber is zelfs niet leuk met mijn KTM 450 SX-F crossmotor.
Vorig jaar een hele dag enduro kunnen rijden met mijn kentekenplaten crossmotor.
Was wel pittig maar erg gaaf
Voor zo'n motor als de jouwe, zou ik ook zeker een set valbeugels halen :)

En ja, vaak ben je te bang of geen ervaring. Vooral dat laatste en dan een beetje het eerste. :P Maar, 10 april wil ik mee doen aan een training, dus dan heb ik wel wat meer kennis op zak.
 
Voor zo'n motor als de jouwe, zou ik ook zeker een set valbeugels halen :)

En ja, vaak ben je te bang of geen ervaring. Vooral dat laatste en dan een beetje het eerste. :P Maar, 10 april wil ik mee doen aan een training, dus dan heb ik wel wat meer kennis op zak.
Weet niet waar je de training gaat doen maar MXperience is ook echt een aanrader.
Is op cross terrein met huurmotor.
Erg leuk om te doen en zeker weten dat je daar ook veel leert voor offroad
 
Weet niet waar je de training gaat doen maar MXperience is ook echt een aanrader.
Is op cross terrein met huurmotor.
Erg leuk om te doen en zeker weten dat je daar ook veel leert voor offroad
Ja, maar een stuk duurder en geloof dat ze het nu niet doen.

Ik ga dan bij VTM een off road training volgen. 185 euro is al veel geld, maar het geeft me wel het duwtje in de rug.
 
Ja, maar een stuk duurder en geloof dat ze het nu niet doen.

Ik ga dan bij VTM een off road training volgen. 185 euro is al veel geld, maar het geeft me wel het duwtje in de rug.
Zeker weten, prijs ligt hoger door huurmotor
Maar misschien kan je ook wel met je eigen motor cursus volgen.
Veel plezier bij VTM
 
Een keer niet vallen is ook leuk....
Maar voor de zekerheid.. wanneer moeten we de fruitmand klaar hebben liggen ;) .
Heb je je zadel al terug op de goede hoogte?
 
Een keer niet vallen is ook leuk....
Maar voor de zekerheid.. wanneer moeten we de fruitmand klaar hebben liggen ;) .
Heb je je zadel al terug op de goede hoogte?

Ja het zadel is terug. Het zit wel iets beter, gek genoeg. maar, het heeft niet veel verschil mogen maken. Het zit hem vooral in de stepjes, die zitten me in de weg.
Daarom moet ik mijn voet wijder wegzetten en dat is het hem denk ik...
 

Bijlagen

  • voetsteun.png
    voetsteun.png
    760,1 KB · Weergaven: 8
Hier een verdwaalde Twentenaar :W
Maar ik ben veel in Groningen te vinden, hier nog leuke wegen of spots te bekennen:?
En hoe is het rijden zonder killer hier? De RSV maakt best kabaal*O*
 
Zonder killer nooit problemen gehad. Rij veel in de vroege ochtend dus heb ze er maar even ingezet voor de buurt O-) mooie weggetjes? Boven Stad is er genoeg maar daar kom ik zelden. Ben meer van de oostelijke helft van de provincie :]
 
Hier een verdwaalde Twentenaar :W
Maar ik ben veel in Groningen te vinden, hier nog leuke wegen of spots te bekennen:?
En hoe is het rijden zonder killer hier? De RSV maakt best kabaal*O*
Volgende stukjes vind ik altijd leuk om te rijden als ik een vrije middag heb!

Bestemming 1: Richting Noordpolderzijl is altijd een leuk stukje! (dan wel de binnenwegen pakken)

Bestemming 2: Via de kant van de stad waar Motorplaza zit via Harkstede, schildwolde, tussenpauze om even van het uitzicht te genieten bij het strandje van het schildmeer. Vervolgens doorkarren via Nieuwolda richting Nieuwe statenzeil en dan even een lekker stuk wandelen bij Nieuwe Statenzeil. De Kiekkaaste die daar staat even in om van het uitzicht te genieten en weer terug touren!

Uiteraard is richting Drenthe ook altijd leuk. Dan de route via Zuidlaren, Annen, Gieten etc. Lekker via de kleine dorpjes daar rijden op de 80 wegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan