Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat weer een drukte hier :)

Volgende ritje hier maar starten :+:+ koffie staat klaar

Mocht iemand hier nog leuke nette motorfietsen te koop weten, ik zoek eigenlijk altijd wel motoren voor mn showroom. Dus heb je wat of weet je wat, laat het me weten :Y:Y
Heb nog een goldwing waar ik te weinig op rij :+
 

Bijlagen

  • 20210505_174318.jpg
    20210505_174318.jpg
    599,2 KB · Weergaven: 20
Hallo Groningers

Als er mensen zijn die eens een tour in het noorden willen rijden hit me up. Vind het fijn om zelf routes te maken voor bochtenwerk. Vermijd zoveel mogelijk snelweg etc.

Normaal gezien steek ik vrij snel de grens naar Duitsland over aangezien de wegen/bochten daar net even wat leuker zijn.

Ben wel van het doorrijden, maar kan ook wel heel lui rijden, situatie afhankelijk. Als je het verhaal hierboven aanspreekt stuur eens een pm of berichtje hieronder 👌🏻👌🏻

Bekijk bijlage 1624962
Stoer ding!

Heb je al een route voor morgen gemaakt?:+
 
Iemand in de buurt van nieuwediep de kentekenplaat van z’n fz8 verloren?
Zag op Nextdoor voorbij komen dat daar een gevonden is.
 
Vandaag staat er weer een ritje op de planning, nog meer mensen die van het mooie weer gaan profiteren?
 
Carb versies heb ik ook staan, straks een injectie erbij. Maar er gaat niet zoveel aan stuk gelukkig. Van de injectie is de spanningsregelaar aan gort en dat is t enige
 
Waarom lees ik alles nu pas.. pffff :P Ik wil natuurlijk de 16e ook wel mee als dat nog door gaat. Arnold ziet me over 3 maanden wel weer aankomen met versleten banden. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan