Grooooooooooote motor

Je moet gewoon naar een motorzaak gaan en op verschillende motoren gaan zitten.

Voel je vanzelf waar je goed op zit.
 
Ja, factuurtjes laten maken om vervolgens boven je bed te hangen en er over te dromen
 
Boss Hoss
BIG%20BLOC%201.jpg

big.jpg

Heb ze op het Salon in Brussel gezien. Moet je wel groot voor zijn.
 
Laatst bewerkt:
Bijna net zo mooi als een Goldwing! Of beledig ik nu mensen??? Hij glimt wel errug mooi! 8-)
 
Met mijn twee meter en een beetje pas ik wel op de meeste motoren van redelijke afmetingen (BMW RT, GS). (Super)sport heb ik nooit gepast, lijkt me ook iets moeilijker.

Ik rijd nu zelf op een ouwe BMW (past ook perfect) en de Triumph uit 1967 van mijn schoonmoeder past ook wel.... :] :] :]
 
Ik ga het het lijdend voorwerp eens voorstellen. Dank voor de suggesties. Is de CBR 600 net zo groot als de CBR 500? Die past nl. nog maar net. Is niet echt relaxed toeren. :]
 
Dit is dus erg moeilijk aan te gegeven.

Ik ben zelf 1,98 met de lengte voornamelijk in mij benen en armen.

Ducati - R1 enz. = weinig sportief als je helemaal rechtop zit.
Pan euro BMW (tour) = zit met mijn knie tegen de kuip.
Bij de meeste andere motoren valt mijn knie niet in de deuk van de tank

zelf redelijke ervaring met
TDM, FJ1200, TL1000R, KTM, KZ1100, GSXR 750, GPZ 750 R

Mijn ideale fiets zal een kunstenaar als Nico Bakker moeten maken.

Met motoren is het dus net zo als met auto\'s gewoon gaan passen en 90% valt of om dat dit kinder maatjes zijn.
 
Ik heb het al gelezen maar \"droog rijden\" is eigenlijk de beste manier om te kijken of een motor lekker zit. Daarna kan je de motor altijd ff naar buiten duwen voor een proefrit.
 
Op dinsdag 22 januari 2002 22:04 schreef tiepvaud het volgende:
Dit is dus erg moeilijk aan te gegeven.

Ik ben zelf 1,98 met de lengte voornamelijk in mij benen en armen.



zelf redelijke ervaring met
GSXR 750,

ik ben 1. 87 en mijn benen passen dus niet op een gsx-r 750.


is om even aan te geven dat he gewoon het beste naar een zaak kan gaan en een middagje droog oefenen.
 
Ik ben 1,96 en rijd VFR 750. Past prima, nergens last van, benen vallen ruim in de tankuitsparingen, geen overmatige last van wind rond helm.
 
Het schijnt dat je op een YZF 600 Thundercat ook aardig goed kunt zitten als je lang bent

Ik heb nog niet op deze motor gereden maar ik wel er wel een keer een huren (zelf ook 1.92)
 
ja voor de lol erbij
en 1.6 sec naar de 100 en 250 loopt ie met gemak

nu jullie weer

Ik zou daar geen 250 mee willen rijden.. Als ik er dan nog wel opzit..

1.6 sec 0-100 moet je wel hele sterke arm spieren hebben. Vind het knap als je dat houdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan