Groot hoofd - welke helm

Nou dat vinden van die vriendin is me jaren geleden al gelukt, die helm heb ik alleen nog steeds niet :+

Vanmorgen nog wel even lekker gelest, daar was het wel mooi weer voor...
 
Het heeft even geduurd maar uiteindelijk bij Termaat in Nijmegen geslaagd; een HJC CL-14 paste me erg goed...

En zat ook nog een gratis pinlock viziertje bij, dus geen last van beslagen helm tijdens het rijden in de regen (dit i.t.t. die BMW evo 3 waar ik tot nu toe mee leste)

Heb nu de hele garderobe compleet; 10 lesjes gehad en volgende week vrijdag het theorie examen... :]
 
Laatst bewerkt:
Het heeft even geduurd maar uiteindelijk bij Termaat in Nijmegen geslaagd; een HJC CL-14 paste me erg goed...

Lees dit topic nu voor het eerst. Zelf ben ik recentelijk geslaagd voor het motorrijbewijs, maar ik in maatje 61 paste (dacht van lazer). Daarna zelf een helm wezen kopen, maar naast hele dure shoei's paste een HJC ZF8 mij het best, maatje XXL / 64 CM omtrek. Ben er erg blij mee, al was het niet de helm die ik oorspronkelijk wilde (airoh systeemhelm, zelfs grootste maat zat veel te strak).

Op zich een fijne integraalhelm. Niet te duur (kodsste mij 160 euri), egaal in kleurstelling (zwart) en fiberglass.

groeten,

Ted
 
Terug
Bovenaan Onderaan