Groot motor festival dit jaar

Xtine

MF veteraan
19 apr 2012
9.284
84
Amsterdam
Voor het eerst, volgens mij, wordt er dit jaar een groot motor festival georganiseerd. Niet een beurs, maar een festival met motoren en muziek en van alles. Ehm, maar dat kan natuurlijk niet een initiatief zijn van de gezamenlijke motor organisaties. Vandaar dat er twee festivals zijn: eentje van de Jaarbeurs (motorbeurs) en eentje van de KNMV. Eén nieuw festival is een waagstuk, je weet nooit of het aanslaat, vandaar dat men heeft gedacht we doen er gelijk twee.

Persoonlijk geef ik de Jaarbeurs de meeste kans, die organiseren immers al jaarlijks de motorbeurs.

Welkom - www.dutchmotorcyclefestival.nl

Mega MotorTreffen 2017 - MotoMe special - Promotor

De ene doet de titel in het engels, de ander met een germanisme. Ach ja....
 
Ze liggen mooi ver uit elkaar, zowel in de tijd als in de ruimte:

Mega Motor Treffen - 21 mei - Expo Haarlemmermeer (Vijfhuizen)

Dutch Motorcycle Festival - 26 augustus - Vliegveld Twenthe (Enschede)

Leuk! Meer aandacht voor de motor en voor de motorrijders, goede zaak.
 
Laatst bewerkt:
Beide klinken heel erg gay. Tenzij er leuke mensen naar toe gaan heb ik er niets te zoeken.
Mijn eerste gedachte was eerder weer zo'n dingetje wat over is gewaaid uit usa.
Waarvan ze hopen dat het hier ook aanslaat.

Amerikanen zijn veel meer van.
Ik moet het groter en gekker hebben dan de persoon naast mij.

Als ik naar mijn eigen omgeving kijk.
Is dat veel minder tot totaal niet.
Hier is meer als het maar werkt. :+
 
Op een plek waar vroeger de F16’s raasden en de hangars als staatsgeheim bewaakt werden, ligt nu nog een 1,2 kilometer lange streep asfalt verstopt tussen het groen; de ideale parkeerplek voor jullie motoren


Als je 1,2 kilometer asfalt ziet als een plek waar motoren moeten STIL staan, heb je het niet begrepen.
 
Op een plek waar vroeger de F16’s raasden en de hangars als staatsgeheim bewaakt werden, ligt nu nog een 1,2 kilometer lange streep asfalt verstopt tussen het groen; de ideale parkeerplek voor jullie motoren


Als je 1,2 kilometer asfalt ziet als een plek waar motoren moeten STIL staan, heb je het niet begrepen.

Wellicht dat dat de strook naar de oude terminal is, de landingsbaan is 3 kilometer lang namelijk.
 
Op een plek waar vroeger de F16’s raasden en de hangars als staatsgeheim bewaakt werden, ligt nu nog een 1,2 kilometer lange streep asfalt verstopt tussen het groen; de ideale parkeerplek voor jullie motoren


Als je 1,2 kilometer asfalt ziet als een plek waar motoren moeten STIL staan, heb je het niet begrepen.

Vooral te hopen dat er bandenboeren aan het eind van de baan staan, dat asfalt vreet je banden letterlijk op! :o


Verder vind ik het initiatief altijd goed, mag best meer en vaker, hier in de buurt met vliegbasis soesterberg zouden ze dat ook moeten doen, lekker centraal gelegen en goed te bereiken!
 
Hebben ze jaren geleden ook 2x geprobeerd op het (toen nog) autotron, ze noemden het evenement toen motortron. en later nog een keer in en rondom het gelredome. Vond het wel leuke evenementen, zeker het proefrijden op diverse motoren. Maar beide evenementen hebben het financieel? niet gered.
 
Op een plek waar vroeger de F16’s raasden en de hangars als staatsgeheim bewaakt werden, ligt nu nog een 1,2 kilometer lange streep asfalt verstopt tussen het groen; de ideale parkeerplek voor jullie motoren


Als je 1,2 kilometer asfalt ziet als een plek waar motoren moeten STIL staan, heb je het niet begrepen.
Beter van wel, want er lopen mooie fietspaden er doorheen....en mooi weer druk ook nog, die fietstochten samen met de Mrs..... _O- .........voor mij iig zeer dicht in de uurt, zelfs de olie van mijn duc komt niet temperatuur..
 
Op een plek waar vroeger de F16’s raasden en de hangars als staatsgeheim bewaakt werden, ligt nu nog een 1,2 kilometer lange streep asfalt verstopt tussen het groen; de ideale parkeerplek voor jullie motoren


Als je 1,2 kilometer asfalt ziet als een plek waar motoren moeten STIL staan, heb je het niet begrepen.
_O- _O- _O-
 
Op een plek waar vroeger de F16’s raasden en de hangars als staatsgeheim bewaakt werden, ligt nu nog een 1,2 kilometer lange streep asfalt verstopt tussen het groen; de ideale parkeerplek voor jullie motoren


Als je 1,2 kilometer asfalt ziet als een plek waar motoren moeten STIL staan, heb je het niet begrepen.
:^
_O-
 
maar wat ik dus zei, daar wordt niet stilgestaan, daar wordt gereden.
Mogen we er naar kijken, of mogen we het doen?
Een groot verschil voor het succes van het evenement. Laat de mensen een sprintje trekken met hun eigen motor. (ijdele hoop vrees ik), of zelf gymkana op hun eigen motor doen.
 
Mogen we er naar kijken, of mogen we het doen?
Een groot verschil voor het succes van het evenement. Laat de mensen een sprintje trekken met hun eigen motor. (ijdele hoop vrees ik), of zelf gymkana op hun eigen motor doen.

Dat laatste zeker. Op de rest heb ik geen invloed.
 
Ah, super! Kan ik eindelijk een nieuwe akra of nieuwe rizoma spulletjes scoren!

(Dit is dus de reden waarom ik niet naar dat soort evenementen ga. Iig niet op de motor)
 
Op een plek waar vroeger de F16’s raasden en de hangars als staatsgeheim bewaakt werden, ligt nu nog een 1,2 kilometer lange streep asfalt verstopt tussen het groen; de ideale parkeerplek voor jullie motoren


Als je 1,2 kilometer asfalt ziet als een plek waar motoren moeten STIL staan, heb je het niet begrepen.

Ik heb niet verder gelezen dan deze post, want dit is helemaal waar!
 
Dat is wel waar. Maar het blijft jammer.

Het blijft jammer dat het niet overkoepelend kan idd. Maar goed, dit zijn er maar 2. Van muziekfestivals heb je er dit jaar iets van 860. _O-

De lui van de Motorbeurs wilden dit eigenlijk vorig jaar al doen, maar dat lukte toen allemaal niet omdat het volgens mij te kort dag was om vergunningen etc te regelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan