Groot motor festival dit jaar

Ben benieuwd of deze evenementen het gaan halen. Wel goed om extra aandacht aan het motorrijden te besteden. Kan natuurlijk nooit genoeg zijn bij zo een mooie hobby :] O-)
 
ik zou graag iets minder aandacht voor onze mooie hobby willen,komen er tenminste iets minder motorrrijders , t lijken de laatstste tijd haast wel wielrenners |( zo irritant
 
maar wat ik dus zei, daar wordt niet stilgestaan, daar wordt gereden.


Nou, deze tekst: Op een plek waar vroeger de F16’s raasden en de hangars als staatsgeheim bewaakt werden, ligt nu nog een 1,2 kilometer lange streep asfalt verstopt tussen het groen; de ideale parkeerplek voor jullie motoren komt van hun eigen site. Stunten en gymkhana tussen de geparkeerde motoren dus?
 
Stilstaan, rijden, stunten, parkeren... Zo lang ze dr maar goed vreten bij hebben, hoor je mij niet klagen. 8-)
 
Nou, deze tekst: Op een plek waar vroeger de F16’s raasden en de hangars als staatsgeheim bewaakt werden, ligt nu nog een 1,2 kilometer lange streep asfalt verstopt tussen het groen; de ideale parkeerplek voor jullie motoren komt van hun eigen site. Stunten en gymkhana tussen de geparkeerde motoren dus?

Misschien dat 1.2 km genoeg is om zowel motoren te parkeren als ook om te rijden? Ik weet het niet, ik zal het ze vragen.
 
Het blijft jammer dat het niet overkoepelend kan idd. Maar goed, dit zijn er maar 2. Van muziekfestivals heb je er dit jaar iets van 860. _O-

Blijkbaar is er een goede markt voor muziekfestivals. Voor motorfestivals is de vraag of die markt er is. Dan kun je beter met eentje beginnen, lijkt me.
 
Huisregels:
Kom op de motor!
Toegang uitsluitend op vertoon van dit ticket
Het dragen van colors is niet toegestaan
Er wordt deze dag geen alcohol geschonken
We are not entertaining kids

Laat je fluoricerende hesje maar thuis :')

Tickets kun je alleen online kopen en niet op locatie mocht je er heen willen: http://www.megamotortreffen.nl/tickets/
 
hmmm. ik wens ze veel success.

ik rijd alleen - zo voel ik me veiliger.
ik groet andere rijders zo netjes mogelijk.
Rijd hoogstens eens aantal kilometers samen met een andere rijder die toevallig zelfde kant op gaat.
ik ontmoet graag andere rijders voor een praatje. ..
Tot zover...

Die Festivals en Sturgis imitaties... Prima, maar even niet voor mij.

Als dit soort evenementen het het motorrijden als geheel helpt promoten: niets mis mee.
Voorlopig denk ik: hoe meer mensen op de motor hoe beter.
Dat het wellicht voornamelijk mooi-weer en feestdagrijders zijn, mwha..

Zolang het de markt voor motoreren en toebehoren helpt: Mooi toch.
En als het help om motorrijden meer mainstream te maken: Prima.
Als mensen er wat van opsteken: Goedzo.

Ik kijk tzt wel naar de feel-good-videos via dat moto-you-tube kanaal...
 
Laatst bewerkt:
Leuk initiatief. Zie het als een doel om heen te rijden, er even muziek te luisteren wat te drinken en slap ouwehoeren en dan weer weg te gaan.
Ik zet ze in de agenda.
 
dutch motorcycle festival heeft een leuke datum gekozen... half nederland gaat naar Spa francochamps om max te steunen voor de F1 kwalificatie.
 
Je weet wel dat ventje die 9 auto's inhaalt en dan zegt dat het net voelde of hij met een computerspelletje bezig was, geweldig zulke uitspraken! :}
 
Laatst bewerkt:
Die van KNMV is voor mij ook om de hoek, misschien een kleine MF meet doen daar?
 
Huisregels:
Kom op de motor!Het dragen van colors is niet toegestaan
Er wordt deze dag geen alcohol geschonken
We are not entertaining kids

Laat je fluoricerende hesje maar thuis :')

Toegang uitsluitend op vertoon van dit ticket

Tickets kun je alleen online kopen en niet op locatie mocht je er heen willen: http://www.megamotortreffen.nl/tickets/


Wat moeten we aantrekken dan?
Mijn textiel outfit bevat de kleur wit/zwart, en mijn koe groen/zwart :+

OnTopic:
Maar je kan dus niet spontaan bedenken, ik ga is effe kijken daar???
 
Laatst bewerkt:
Vooral te hopen dat er bandenboeren aan het eind van de baan staan, dat asfalt vreet je banden letterlijk op! :o


Verder vind ik het initiatief altijd goed, mag best meer en vaker, hier in de buurt met vliegbasis soesterberg zouden ze dat ook moeten doen, lekker centraal gelegen en goed te bereiken!
Goed idee. Ik zal de organisatie eens benaderen of ik daar mag staan..... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan