Groot ongeluk op Amsterdamse ring

zut

MF veteraan
11 jun 2001
2.160
0
Achterhoek
Groot ongeluk op Amsterdamse ring

Woensdagmorgen rond 7.30 uur zijn zes auto's en een motor met elkaar in botsing gekomen op de binnenring van de A10 nabij de afslag Rai. Er zijn gewonden afgevoerd met ambulances, hoe ernstig zij er aan toe zijn is niet duidelijk.

Door het ongeval moesten twee banen worden afgesloten en onstonden er enorme files op de ring en de aansluitende snelwegen A1, A2 en A4.

Om 9.00 uur stond op de ring tussen Kadoelen en de Rai nog een file van 16 kilometer.
 
Ik hoorde het ja toen ik ff taart ging halen... alleen al 17km file hiero bij amersfoort (a1) bij muiden ofzo. idd door een ongeluk. ze waren net bezig met de rotzooi op te ruimen.. laten we hopen dat de motorrijder niet alteveel schade heeft opgelopen, de automobilist zal wel niet zoveel hebben met een kooi om zich heen.
 
Zooow, daar ging ik vanochtend om 9.30 uur de ring op, lekker dan. Heb er trouwens niks van gemerkt, het enige waar ik weer last van had was dat die kut mito weer eens stil kwam te staan. :(
 
maak me gek |(

'k heb verder nog niets gehoord. Straks maar ff op Fok! en Nu.nl kijken.

Hahaha LOL :+

Anywayz, mijn vriendin heeft op haar gebruikelijke ochtendritje van pak em beet 15 a 20 minuten (ze werkt in duivendrecht) ook ongeveer 2 uur gedaan, ik heb alleen nog geen flauw idee hoe het nu met die motorrijder is....
 
Hahaha LOL :+

Anywayz, mijn vriendin heeft op haar gebruikelijke ochtendritje van pak em beet 15 a 20 minuten (ze werkt in duivendrecht) ook ongeveer 2 uur gedaan, ik heb alleen nog geen flauw idee hoe het nu met die motorrijder is....
Woa fokking hell. (Ik heb vrijwel hetzelfde ritje namelijk maar zit nu ziek thuis).

Kan niet zeggen dat ik dat nu heel erg vindt :+
 
misc.php


Gelukkig niemand in levensgevaar...

Bijlage: 105.gif
 
Laatst bewerkt:
Hopenlijk iet iemand van hier, ik ben nog heel. neem de ring de andere kant op. Dus ook niets van file gemerkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan