Groot probleem opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aixam Driver

Banned User
15 aug 2006
8
0
Grimbeert
Dank jullie wel voor al die reacties. Ik had 1 gouden tip binnengekregen via dit forum van een user genaamd Herr Flick. Hij krijgt zo snel mogelijk de 5 euro gestort.
Om een lang verhaal kort te maken: Hij zat in de koelkast van de buurman.
Floris-Jan verkeert momenteel in goede toestand. Hij zit weer veilig in zijn konijnenhok! Ik hou van jullie allemaal
 
full
 
W00t

dat is mooi.

ik gok een temp b

Het acroniem voor: "Waste of Our Time", "Way Out of Topic", "Win Over Other Team" of "We Owned the Other Team", hetzij minder frequent gebruikt. Ook deze afkortingen zijn op Usenet niet eerder dan pakweg in het jaar 2003 terug te vinden en lijken dus apocrief.

Weer een woord geleerd, is dit topic toch nog ergens goed voor
 
Het acroniem voor: "Waste of Our Time", "Way Out of Topic", "Win Over Other Team" of "We Owned the Other Team", hetzij minder frequent gebruikt. Ook deze afkortingen zijn op Usenet niet eerder dan pakweg in het jaar 2003 terug te vinden en lijken dus apocrief.

Weer een woord geleerd, is dit topic toch nog ergens goed voor
Hee het is veels te laat voor die moeilijke termen, dit topic niet snappen is al zwaar genoeg voor mijn kleine hersentjes :9
 
Wat een vaag topic is dit, zeg.....Moet dat niet verbannen worden naar Off-topic? ;) ...hoewel...zou ook on-topic kunnen zijn, maar heel weinig mensen weten wat dat dan is...
 
effe googlen op owned

Owned (often typed in leet) is an internet slang word used commonly in gaming circles to acknowledge a form of superiority through the downfall of another group, be it another gaming clan, or a single user. This can be in the context of winning an online game, a debate on a forum, or attaining a successful hacking, as well as the signature to a rebuttal, such as "You got 0wned!" to announce the defeat of another user on the internet in the form of a debate or flame war. It signifies defeat and humiliation, often through the dominance or superiority of another party. For example, a player who repeatedly beats his opponent in online computer games, may claim he has "owned" him, even in games like Halo 2 or Counter Strike, a player in a single match that has been killed in a way that is deemed to have taken a large amount of skill but most time luck (though players with a high amount of skill or experience can pull off more difficult moves) it is said that the opponent who is killed "got owned". There are military examples of similar sentiments being expressed by a victorious party


2 woorden geleerd vanavond, ik begin moe te worden. denk dat ik maar eens ga slapen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan