Groot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aixam Driver

Banned User
15 aug 2006
8
0
Grimbeert
Donderdagochtend half 11 bleek tot mijn grote droevigheid dat Floris-Jan, mijn kat, vermist is.. Hij had een spits snuitje, een stevig kontje en donkerblauwe kleurspoeling in zijn vacht zitten. Hij is het laatst gezien in zijn konijnenhok in Buitenpost. Als iemand mij informatie kan verschaffen over de vermissing van Floris-Jan hoop ik dat u contact opneeemt met mij, je kunt contact opnemen via:
- heiko_triemstra@hotmail.com,
- tel. nummer 0649951460

De tip dat tot de oplossing van de vermissing leidt wordt beloond met 500 euro!
Bijvoorbaat dank voor u medewerking. Ik hoop dat de mods ook meewerken aan het terugvinden van Floris-Jan, door dit topic niet te voorzien met een slotje.

Heiko Triemstra
 
No offense, maar je meldt je speciaal aan op een motor-forum om een bericht neer te zetten over een vermiste kat in een klein plaatsje in Friesland/Groningen? :?

NOFI maar: blauwe kleurspoeling? kat in zijn konijnenhok?

:?

Voor de rest, sterkte met het terugvinden.

EDIT:
mocht dit over een motor gaan, dan kan je beter geen cryptogram neerzetten, maar een duidelijke omschrijving met foto en kenteken.
 
Donderdagochtend half 11 bleek tot mijn grote droevigheid dat Floris-Jan, mijn kat, vermist is.. Hij had een spits snuitje, een stevig kontje en donkerblauwe kleurspoeling in zijn vacht zitten. Hij is het laatst gezien in zijn konijnenhok in Buitenpost. Als iemand mij informatie kan verschaffen over de vermissing van Floris-Jan hoop ik dat u contact opneeemt met mij, je kunt contact opnemen via:
- heiko_triemstra@hotmail.com,
- tel. nummer 0649951460

De tip dat tot de oplossing van de vermissing leidt wordt beloond met 500 euro!
Bijvoorbaat dank voor u medewerking. Ik hoop dat de mods ook meewerken aan het terugvinden van Floris-Jan, door dit topic niet te voorzien met een slotje.

Heiko Triemstra

:? :? :? :? :? :? :? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan