Groot verlies:Dennisik / GroetjesvanHenkdeKort

wauw. mooie beelden

heb 62 geteld (inclusief filmer en politiemotor)

kon er helaas niet aanwezig zijn vanwege mn werk

gecondoleerd nogmaals
 
Wauw wat is die foto indruk wekkend zeg! En de rit en de ere haag waren erg bijzonder. Ik ga je missen maatje.
 
Ja bedankt iedereen dat jullie er waren gisteren, zonder jullie had het niet zo indrukwekkend geweest. Rez ontzettend bedankt voor het filmen en het online zetten zodat iedereen van hier en anderen het ook nog kunnen zien/meemaken. Ook de politie in de buurt was fijn om te hebben. Ze konden officieel geen begeleiding geven zeiden ze maar om ze dan toch alles af te zien zetten zodat we netjes door konden rijden. Chapeau forum(en ZRG), chapeau politie :}
 
Laatst bewerkt:
uitermate mooie en respectvolle manier om afscheid te nemen,
wens iedereen nogmaals stertkte .....
 

in deze volgorde, hoop dat alles goed is gegaan want ik zie niet echt helder meer....
Mooi gefilmd, bedankt.
Inderdaad bijzonder indrukwekkend. Goed dat de politie mee hielp.

Ik heb een beetje dubbel gevoel op Youtube. Moet je nou op "leuk" klikken of niet?
 
Ik weet even geen andere manier dan het hier te vragen, maar zou degene die de gocam op zn helm had contact met me op kunnen nemen? (ivm beeldmateriaalverzameling...)
 
Ik weet even geen andere manier dan het hier te vragen, maar zou degene die de gocam op zn helm had contact met me op kunnen nemen? (ivm beeldmateriaalverzameling...)

Ga je er één grote film van maken? In dat geval ben ik interesseert daarin!
 
Wellicht als het verdriet wat minder rauw is dat we daar dan wat mee gaan doen, voorlopig is het verzamelen voor de familie.

Normaliter met ritjes etc wil ik daar nog tijd aan wagen, maar dit is meer voor de familie, om eea vanuit verschillende perspectieven te zien (eea is gefilmd ook van twee kanten bijvoorbeeld).

Later..... niet nu een lange versie
 
Laatst bewerkt:
Kom ik net terug van vakantie en zit dit met een brok in m'n keel te lezen.
Woon zelf ook in Den Hoorn en heb bij Dennis in de klas gezeten, en groetten we altijd nog als we elkaar tegen kwamen.
Heel veel sterkte voor de familie en vrienden van Dennis toegewenst!
 
Ook ik kom net terug van vakantie en lees dit bericht met ongeloof. Dat zoiets compleet aan je kan ontgaan. Ik zat tot voor kort ook op de HHS Delft waar Dennis ook zat. Je hoorde hem altijd aankomen toen die nog zijn oude R6 had. Ik maakte af en toe een praatje met hem, een hele toffe gast. Ik had altijd wel gedacht hem nog een keer tegen te komen maar nu kan dat niet meer...

RIP Dennis en sterkte aan de familie.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan