groot Yamaha R1 Topic

Hebben jullie zin om hier vaker te komen om ervaringen en ti

  • Zekers ik rij R1

    Stemmen: 170 50,4%
  • Misschien!

    Stemmen: 14 4,2%
  • Never!

    Stemmen: 9 2,7%
  • Geef mij maar een Fireblade

    Stemmen: 34 10,1%
  • Geef mij maar een ZX10R

    Stemmen: 26 7,7%
  • Geef mij maar een GSX R 1000

    Stemmen: 32 9,5%
  • Geef mij maar een R6

    Stemmen: 30 8,9%
  • Geef mij maar een SP1

    Stemmen: 22 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    337
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is grappig!!! Het grote voordeel was dat we elkaars motor (en de Duo Tech) even lekker konden beluisteren... Was trouwens een zeer geslaagde dag, zeker omdat het weer gelukkig opklaarde.

Heb jij nog meegekregen van dat ongeluk bijna aan het eind van de rit?? Was in de buurt van Monnickendam, hij was die man op de Daytona 600 reed... Volgens mij staat er ook een stuk op het forum van de YZF-R club... Jammer dat zo'n dag zo moet eindigen.....

Groetjes,

Willi

bedoel je dit topic? gaat het over de toerrit van de Yzfr-club door Noord Holland?

http://yzfr-club.nl/forum/viewtopic.php?t=600
 
full

Circuitversie;
full

Zoals ie te koop staat;
full

Huidige "voor erbij" })
full

Zoals ie was bij aankoop '(
full
 
heb jij 4 motoren?

Neuh, was het maar waar }) (Dat ik het betalen kon bedoel ik ),'99 er versie heb ik een carbon circuitset bij in het Alfablauw dus na een uurtje werk lijkt het een andere fiets dus. Bovenkuip is een 2000 model waardoor hij iets nieuwer oogt :P
2004 heb ik met schade gekocht (grijze versie) en weer rijdbaar gemaakt en in een "iets" andere kleur rood gespoten!
Ding uiteindelijk ook nog op kenteken gekregen dus sinds kort "legaal" mee rondtoerend :)

'99 versie is dus ook te koop nu O-)

Poser R1 te koop!

full


8-)
 
Neuh, was het maar waar }) (Dat ik het betalen kon bedoel ik ),'99 er versie heb ik een carbon circuitset bij in het Alfablauw dus na een uurtje werk lijkt het een andere fiets dus. Bovenkuip is een 2000 model waardoor hij iets nieuwer oogt :P
2004 heb ik met schade gekocht (grijze versie) en weer rijdbaar gemaakt en in een "iets" andere kleur rood gespoten!
Ding uiteindelijk ook nog op kenteken gekregen dus sinds kort "legaal" mee rondtoerend :)

'99 versie is dus ook te koop nu O-)

Poser R1 te koop!

(Afbeelding)

8-)

okee ik dacht al.
dus je rijdt nu rond op een rooie R1 2004.
en voor het circuit die blauwe.
 
Bijna goed :P Blauwe versie is dezelfde dus als de rood/witte die nu te koop is }) 2004 circuitversie zit in de planning :9~
sorry (nu zoek ik zo'n poppetje met van die rooie wangetjes), maar ik snap er nu helemaal niks meer van.

die eerste foto (kneedow) is dat jouw motor?
of is dat in de planning dat je dat wilt.
 
sorry (nu zoek ik zo'n poppetje met van die rooie wangetjes), maar ik snap er nu helemaal niks meer van.

die eerste foto (kneedow) is dat jouw motor?
of is dat in de planning dat je dat wilt.

Yep, das mijn brommer ja, das dus degene die in orginele uitvoering te koop is })
Nu ga ik dus Moto GP kijken, hoop dat het nu iets duidelijker is
 
Yep, das mijn brommer ja, das dus degene die in orginele uitvoering te koop is })
Nu ga ik dus Moto GP kijken, hoop dat het nu iets duidelijker is
jep ;)
De blauwe en de rood-witte motor is dezelfde, je wisselt alleen je kappen als je circuit gaat rijden. Deze motor verkoop je.

De grijze met schade-2004, heb je laten spuiten in die rode kleur. Dit is je motor voor op de weg.

En je wilt nog een R1 2004 erbij kopen voor op het circuit.

 
Laatst bewerkt:
ik hoorde het een paar dagen later pas,..heb jij het gezien??
ik reed op de dijk achter de begeleider dus helemaal vooraan, wij hebben niks gemerkt, alleen dat de groep uit elkaar was gevallen op een gegeven moment...

echt wel naar zeg,..hoe is het met hem...was je erbij toen het gebeurde??
verder vond ik het echt een toprit en een leuke dag,..mag van mij vaker (nadat ik zelf hersteld ben natuurlijk ;) )

Nee, ik heb het niet gezien. De reden dat de groep uit elkaar gevallen was, is dat er in Monnickendam wat stoplichten stonden. Ikzelf was toen NET O-) door geel gereden en de rest van de groep moest stoppen voor het rode licht. Ik ben toen zachtjes doorgereden om de laaste groep eventueel op te vangen. Alleen duurde dit zo lang, dat ik dacht dat jullie de verkeerde afslag hadden genomen... Thuis aangekomen hoorde ik via de telefoon dat er een ongeluk had plaatsgevonden ;(

Nu een bericht aan Munky-Girl, die verwijzing naar het forum van de YZF-R club klopt precies!!! zie: http://yzfr-club.nl/forum/viewtopic.php?t=600

Ik wens Marvin heel veel sterkte toe!!!!

Groetjes,

Willi
 
Laatst bewerkt:
spilt heeft voor dit jaar ook mooie machines he?
of ben je er nog nooit geweest?ze zitten hier bij ons in huizen.
mooie rood zilveren R1 2004 machines hebben ze :9 |

Ja super, ze waren in Assen vorige week nog 1 en 2 tijdens de wedstrijd. Ik ben er nooit geweest, maar n vriend van me heeft veel contact met ze
 
@ Paul R1, Jij hebt volgens mij veel geluk gehad als k zo zie. Ben je weer een beetje hersteld? Ik maak gelukig alleen schuivers tot nu toe en ben sinds kort grindbakridder af (hoop ik :? )

Mijn verhaal...

Vorig jaar was het al de bedoeling, maar door omstandigheden kon het toen niet doorgaan. Nu wel. Ons weekendje met Peter en Ingrid. Peter zou tevens foto's maken van mij op de Nordschleife. Mooie foto's, met zijn Canon D60, een digitale spiegelreflex camera.

Dus zaterdagmorgen tegen half 9 hebben we elkaar ontmoet op een parkeerplaats naast de snelweg. even gebabbeld, en toen verder gereden richting Eifel. Eerst naar Slidersguesthouse. Daar zouden we overnachten. Dus eerst de spulletjes daar even afgeven. Nou, we waren er nog nooit eerder geweest, en het zag er in eerste instantie uit als een gewoon woonhuis. Maar goed, alles even naar de kamer gebracht en daarna zouden we even gaan kijken aan de Nordschleife. Ik besluit toch maar met de auto mee te rijden, want de lucht ziet er erg dreigend uit. Achteraf blijkt het een wijs besluit. We zijn net aan het rijden en het begint flink te regenen.

Bij Breidscheid aangekomen besluiten we eerst wat te eten. Als we onze maaltijd naar binnen gewerkt hebben gaan we even aan de baan kijken. Oude oldtimers rijden er rond. Ook komen we Fabian even later tegen en hij komt er gezellig bij staan. Om 16.00 uur zou de baan open gaan. Het begint zowaar op te klaren....

Gelukkig is Peter bereid om even naar Slidersguesthouse terug te rijden zodat ik de motor kan pakken. Snel omkleden en daarna rijden we terug naar breidscheid. Natuurlijk ben ik er met de motor veel sneller dan Peter en de dames met de auto. Daarom besluit ik maar om meteen een paar rustige rondjes in te rijden. Lekker kalm aan beginnen, dus even de baan verkennen en kijken hoe alles er bij ligt voor het gas er op gaat. Als ik nog aan het inrijden ben zie ik op een gegeven moment Peter langs de baan foto's maken. ik besluit dan ook om er in Breidscheid vanaf te gaan en Peter op te bellen. Ze komen ook naar Breidscheid.

Als ze bij Breidscheid aangekomen zijn vraag ik aan Peter of hij daar foto's kan maken. Peter kijkt even en bevestigd dat het gaat lukken. Nou, dus helm op en rijden maar. Ik rij op de Ring. Zit midden in de bocht, en heb mijn ogen al gericht op Klostertal. Ik zit rond de 200 km/h. Dan ga ik er snoeihard vanaf... Ineens schiet het voorwiel weg. Volgens mij geen enkele aantoonbare reden waarom ik de grip verlies. Geen stuurfout, niet te snel, ik weet het niet. Ik roep shit, denk nog niet hier, en alles wordt zwart.

Als ik bijkom hoor en zie ik Fabian behoorlijk paniekerig roepen. Ik lig bij iemand in de armen. Ik wil mijn helm afzetten om naar mijn fiets te kijken, en ik heb geen enkel idee meer waar ik op de NS ben. Ik praat even met Fabian, hij maakt mijn ogen en bril schoon die onder het zand zitten. Klote man…. Ik mag mijn helm niet afzetten. Ik mag niet opstaan. Eigenlijk mag ik van mijn vriend helemaal niks. Wel moet ik zeggen dat het op zo’n moment heel erg fijn is dat er bekenden in de buurt zijn. Ik vraag aan Fabian verschillende keren waar ik ben. Even later weet ik het al niet meer. Daarna gaat mijn helm af, ik krijg een kraag om de nek, en ze hebben moeite om de “schaar” onder mij dicht te krijgen. Die scharende brancard bedoel ik. Knippen ze mijn nieuwe motorpak ook nog aan gort. De klootzakken. Als het dan toch lukt ga ik op de brancard en de ambulance in. Ik zit er nog niet goed in, dan moet ik er weer uit, en ga de traumahelikopter in. Even later stijgen we op, en een minuut op 10 later landen we in Koblenz. Dat gaat dus snel.

Dan naar de röntgen. Er worden een heleboel foto’s gemaakt. Even verteld wat er allemaal pijn doet. Daar ben heel snel mee klaar, alles… Daarna vertellen ze dat er een ruggenwervel gebroken is. Dus de scan in. Dat doet pijn…. Niet de scanner, maar de houding die ik moet aannemen. Beide armen moet ik boven mijn hoofd houden. God, wat doet dat pijn. Stiekem moet ik een traantje wegpinken. Daarna naar de intensive care. Dan komen Karin, Peter en Ingrid waar we een weekendje Eifel mee zouden doen, en Fabian en Joost binnen. Man het doet goed weer bekenden te zien. Nou, daar blijf ik 2 dagen liggen. Ieder uur wordt ik wakker gemaakt voor een controle, en iedere 2 uur krijg ik een spuit tegen de pijn. Boven mij een monitor waar alles in de gaten wordt gehouden. Hartslag, ademhaling enz.

Na 2 dagen word ik verplaatst naar de afdeling chirurgie. Daar zal ik de rest van de week blijven. Men gaat langzaam over op andere pijnstillers, en je krijgt ook nog even verteld dat ik 2 wervels gebroken heb in plaats van een. Een in de onderrug, en een tussen de schouderbladen. Over bezoek mag ik echt niet klagen. Natuurlijk als eerste mijn vrouwtje Karin, Joeri, Bart (2X), Fabian (2X), Joost, Milad, Gerco met Francien en Mila, mijn zus Ank met haar man. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.

Nou, en vrijdagmorgen is het eindelijk zover, ik mag naar huis. De auto in, onderweg nog een keertje gestopt om de benen te strekken.

Zaterdag ga ik nog even naar mijn fiets kijken".

Dit jaar kan ik het verder vergeten. De eerste 12 weken mag ik niet tillen wat zwaarder is dan 5 kg. Dus motorrijden kan ik ook vergeten. Tegen die tijd is het al bijna oktober. dus dit jaar wordt het niks meer....

Maar goed, mogelijk ga ik nog een keer starten. Dat weet ik echter nog lang niet zeker. Ik ben deze keer door het oog van de naald gekropen. Of ik het risico van een crash weer wil nemen??? Ik ben er nog lang niet uit.
 
Brrr...
Volgens mij had ik je verhaal al eens ergens gelezen. Het lijkt haast wel of je met zo'n R1 wel onderuit moet gaan :X
Ben vandaag nog even wezen kijken naar de mijne, en mijn pak alvast opgehaald. Ben nu aan het overpeinzen hoe hij eruit zal gaan zien in de toekomst. Voordat ik onderuit ging zag hij er in ieder geval zo uit:

r1.jpg


Goed idee trouwens :} Zo'n R1 Topic !!
 
Ik zit nog in dubio...

Z1000,2004 R1 of een R1 (ouder type) streetfighter project...

Rijdbare schade ombouwen deze winter lijkt me wel wat... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan