Grootste angst

Dat ik mijn motor total loss rij dat zou zonde zijn.. Over het lichaamlijke gedeelte denk ik weinig na,ik denk dat je dat ook niet moet doen..
 
Dat ik 's ochtends wakker wordt en een racer op de plek van mijn Intruder zie staan :+


Zereneus: vallen en niet meer thuis komen
 
Laatst bewerkt:
Mijn grootste angst betreft niet mezelf maar wat er met dierbaren kan gebeuren. Schrok me van het zomer dan ook de pleuris toen mijn broer besloot om maar eens twee knietjes aan de grond te zetten in een bocht. Hij had gelukkig alleen een beschadigde motor en een beschadigd ego.....
 
200+ rijden en een wagen die opeens naar links komt, en dan proberen te remmen met de FZ "remmen"...... :? :?
Gr Ad
 
Mijn grootste angst: Met met vriendin achterop een ongeluk krijgen, zij dood, ik niet en dan haar ouders onder ogen komen...
Klinkt bizar he?
Kan er nog wel een paar verzinnen maar ik ga daar niet over nadenken want dan durf ik straks niet meer naar huis!
Ik denk altijd maar dit: in je eigen badkamer kan je uitglijden en je nek breken...
 
uhhh verdrinken....

aaaah lees net dat het angst op de motor moet zijn, dan toch wel met hoge snelheid zien dat er een auto jou strook opkomt terwijl jij er aan komt knallen :X

verder ben ik sowieso niet dol op vallen
 
Laatst bewerkt:
Mijn angst is dat ik van de weg gereden word door een koekblikfiguur wat zit te bellen of in het dashbordkastje zit te vroeten en niks meer ziet.
mijn grootste angst is dat ik wordt in gehaald door niels op zijn vmax... :+
 
Een vastloper op de snelweg, da's echt het enig wat er (af en toe) door mijn hoofd schiet. En dan zie ik, heel gek, m'n zoon van 5 voor me.
Heeft iemand er ervaring mee ? Laat maar horen !
Laatst draaide ik de snelweg op en in de bocht naar de snelweg maakte m'n blok zo'n raar geluid dat ik direct bij de volgende afrit teruggegaan ben. Ik durfde niet door te trekken naar 130.
 
Grootste angst? Hmmm, onderuit gaan zonder 'eigen' schuld (al gehad, doorzichtig stuk plastic in de bocht)

Obstakels? Tijdens de val was ik nog redelijk bij, gelukkig geen ervaring mee.. de schik zat er gek genoeg niet echt in, wel SHIT, MN BIKE ;(

Rijbewijs kwijtraken? Een keer op t randje gezeten, maar ben bang dat dat nog een x fout gaat... een motor is snel, dat maakt t ook kicken, maar wel een risico..

Meeste angsten krijg je er wel met rijles uit.. beetje goede school op zoeken, dat wel.. maar euh... zonder twijfel, HALEN dat papiertje and jion the club!!! :}
 
Duizend angsten... Tot je weer op je motor zit en het gevoel hebt altijd alles onder controle te hebben. Afstappen en alle "gecontroleerde" momenten in een huivering weer voorbij zien komen.

Misschien stop ik er wel mee...
 
Mijn grootste angst betreft niet mezelf maar wat er met dierbaren kan gebeuren.

full
Moet er niet aan denken (maar doe het vaak wel)
 
Laatst bewerkt:
Mijn allergrootste angst heeft niks met motorrijden te maken , maar heeft te maken met thuiskomen en zien dat mijn/ons huis in de vlammen staat (7katten) '(
 
Mijn grootste angst is dat er een koekblik tijdens het filerijden niet in z'n dode hoek kijkt met rijbaan wisselen als ik langs kom zoefen...


Nog een angst is dat ik met >200 wordt geflitst Ja, ik hoor het je denken: Kan echt hoor met deze motor!!!
 
Topic speciaal omhooggeschopt omdat BasE onderuit gegaan is :?
Maar is zou het niet prettig vinden wanneer er een auto een andere auto gaat inhalen en mij als tegenligger over het hoofd zou zien..
 
Een vastloper op de snelweg, da's echt het enig wat er (af en toe) door mijn hoofd schiet. Heeft iemand er ervaring mee ? Laat maar horen !

Vastloper gehad op snelweg, dec 2002. Tussen een koekblik of 5 die dachten dat ik voor de lol een slipspoortje trok. Rare mensen.
Anyway, koppeling in en sturen sturen sturen tussen die blikken uit en daarna remmen op t linker 'vluchtstrookje'van de snelweg (reed links). De reactie 'koppeling in' schoot ergens automatisch door mn hoofd omdat mn instructeur dat eens een keer gezegd had tijdens lessen :} .
Hetgeen maar weer eens t nut van goede instructie en mentale training bewijst. Laatst dagje VRO gedaan, ook erg goed voor die mentale training en t omgaan met motorangsten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan