grootste motor evenementen

ducfan

MF'er
11 dec 2001
60
0
Amsterdam
Ik wil een lijstje samenstellen met de grootste motorevenementen op onze planeet en ik hoop dat jullie doorgewinterde rijders me daar mee kunnen helpen.

Ik denk aan evenementen zoals de daytona bike week
world ducati weekend (in Imola?), of wereldberoemde trefpunten zoals ace cafe in london en Andermatt in de alpen. Wie kan me verder helpen want ik heb een klok horen luiden maar weet verders niets van die klepel...
 
World Superbikes in Brands Hatch. Op de camping een beetje een matte bedoeling. Maar verschrikkelijk veel sfeer op en rond het circuit.
 
100 jarig bestaan van Harley Davidson in 2003 in Milwaukee, daar worden meer dan 100000 Harleys verwacht, + de rest van crazy bikers :P :P :P
 
100 jarig bestaan van Harley Davidson in 2003 in Milwaukee, daar worden meer dan 100000 Harleys verwacht, + de rest van crazy bikers :P :P :P
aardbeving! maar wel leuk om te gaan kijken. Las laatst een verhaal van een nederlander die vanaf NY naar zuid amerika reisde op een Yamaha met nederlandse kentekenplaat. Hij reed ook een of ander harley treffen binnen en gelijk begonnen gasten te zeiken tegen hem. Hij beet goed van zich af en is toen een week blijven hangen met zijn nieuwe vrienden.
 
Boom Boom, waar heb je dat gelezen?
Vriend van mij is nl. op zijn Yamaha door Zuid-Amerika aant rijden.
Heb nog nix van hem vernomen...
 
www.ventor.nl/reisverslag
Dit was het verhaal:

Ik rij \'s middags een camping vlak bij Sturgis op, als er word geroepen....

\"Hee you skinney basterd, what are you doing on that big Japanese piece of shit????\" \"Do you want a beer\"???

4 Harley rijders, onder de tatoes en allemaal ver over de 100 kilo zitten dom te hinnikken en ik zeg tegen de dikste...

\"Listen Fats Domino, you got a Harley ai. You think y got something uniek between your legs. Well I see half a million of these rabbit shets (konijnen hokken) here!!! I bet you on your bare bud (blote billen) that I am the only Dutchie on a Yamaha xtz 660 in this configuration in the whole fucking United States!!!!
 
15 & 16 juni 2001 in Zolder: Motoraxction

Schijnt een behoorlijk spectakel te worden met veel doe-dingen... Stuntrijders etc...
 
Terug
Bovenaan Onderaan