Grootste parade van Kawasaki-motoren!

mrflash

Rookie
24 mei 2009
21
0
Hilversum
Zijn er rijders die er naartoe gaan omgeving Hilversum ?
Mischien leuk om ergens te verzamelen en dan gezamelijk te gaan ?

Optie is mischien Hotel Witte Bergen A1/A27 ?

Tijdstip ?

Info website:

Nol Bikker Motoren | Kawasaki dealer te Noordeloos | Motoren - Jet-ski - ATV - Quad - Mule

Grootste parade van Kawasaki-motoren!
Op zaterdag 30 mei 2009 gaan we een poging om als Kawasaki-rijders in het Guinness Book of World Records te komen.

Het streven is om de langste optocht van motoren te maken, de optocht bestaat natuurlijk alleen uit Kawasaki motoren


Groetjes Roelof
 
Ik ga denk ik ook wel even kijken, maar weet nog niet zeker.
Zo ja, ik woon vlakbij hilversum. ;)
 
Wij gaan met z,n 3en en komen uit Eemnes (allemaal groen), dus laat het maar even weten hoelaat je vertrekt vanuit de witte bergen.....?
Het is wel zo leuk om met meerdere op te rijden........

Gr. Toontje L. :W









quote]mrflash schreef op 24 mei 2009 @ 14:11:
Zijn er rijders die er naartoe gaan omgeving Hilversum ?
Mischien leuk om ergens te verzamelen en dan gezamelijk te gaan ?

Optie is mischien Hotel Witte Bergen A1/A27 ?

Tijdstip ?

Info website:

Nol Bikker Motoren | Kawasaki dealer te Noordeloos | Motoren - Jet-ski - ATV - Quad - Mule

Grootste parade van Kawasaki-motoren!
Op zaterdag 30 mei 2009 gaan we een poging om als Kawasaki-rijders in het Guinness Book of World Records te komen.

Het streven is om de langste optocht van motoren te maken, de optocht bestaat natuurlijk alleen uit Kawasaki motoren


Groetjes Roelof~[/quote]
 
Ben ook wel van plan om te gaan. Kom ook uit Hilversum dus Witte Bergen lijkt me prima!
Laat maar even weten hoe laat je wilt verzamelen.
 
Laatste info net mail gehad van nol bikker !1
Grootste parade van Kawasaki-motoren!
Op zaterdag 30 mei 2009 gaat Nol Bikker Motoren uit Noordeloos een poging wagen om in het
Guinness Book of World Records te komen.
Het streven is om de langste optocht van motoren te maken, natuurlijk alleen bestaande uit Kawasakimotoren.
Nol Bikker wil 30 km lang met een rits van 3.000 Kawasaki-motoren zijn 30-jarig Kawasakidealerschap
vieren.
Hij is gestart met zijn dealerschap op 28 mei 1979.
Aanvang 13.00 uur om de Kawasaki-motoren in een groot uitgemeten flying K met het woord
Kawasaki te plaatsen.
Landmeters gaan dit vooraf met alle precisie uitvoeren door alles op schaal te markeren.
De lengte van de letters 'Kawasaki' is ongeveer 100 meter lang, dit om mooie luchtfoto's te kunnen
maken.
Er wordt namelijk een vliegtuig ingezet om de route van 30 km te fotograferen en zo dus voor de
toekomst vast te leggen.
Uiteraard is de recordpoging, het langste Kawasaki-lint ooit.
Alle Lime Green Kawasaki's krijgen een voorkeursplaats om als eerste de Flying K en de letters van
het woord 'Kawasaki' vol te zetten.
Om 14.00 uur wordt er vertrokken vanuit de polder door Noordeloos, Hoornaar en Schelluinen om zo
weer bij de motorzaak van Nol Bikker Motoren terug te komen. Er is dan 30 km afgelegd.
Vervolgens is er na de tocht een live optreden van de band Gruppo Sportivo uit de zeventiger jaren,
op het dak van de motorzaak.
Een evenement dus waar u bij moet zijn!
Wilt u zich opgeven voor deze rit? Meldt u zich dan zo snel mogelijk aan op
www.nolbikkermotoren.nl
Let the good times roll.
 
8-)

30 Mei 2009 wereldrecordpoging: Meeste Kawasaki's

Dit jaar heb ik echter niets van doen met de organisatie
helaas zal ikzelf er ook niet bij zijn, want ik ga naar Mugello voor de MotoGP en ga zaterdagmiddag vliegen.

In ieder geval wens ik iedereen een mooie dag zaterdag !

P.S. ik zal vanuit het vliegtuig wel ff kijken ter hoogte van Noordeloos of ik een reusachtige K zie ;)
 
Laatst bewerkt:
Wie gaat er naartoe vanuit Zeeland? Bij ons betekent pinksteren heel het weekend zuipen, dus ik ben waarschijnlijk de enige die gaat motorrijden.
Kom uit Burgh-Haamstede...
 
Wie gaat er naartoe vanuit Zeeland? Bij ons betekent pinksteren heel het weekend zuipen, dus ik ben waarschijnlijk de enige die gaat motorrijden.
Kom uit Burgh-Haamstede...


Rij je met ons mee om 11uur vertrekken vanuit de speeltuin van Roosendaal!!
 
Is het een idee om met ze alle een punt af te spreken en dan met ze alle naar Nol te rijden? Ik heb gehoord dat er afslag Noordeloos een Mac zit. (Meerkerk)
Daar schijnen een hoop motorrijders te verzamelen om dan samen naar Nol te rijden.
Is daar vandaan nog 5 minuten rijden ofzo. Ideetje of niet....?

Groetjes Natasja
 
Is het een idee om met ze alle een punt af te spreken en dan met ze alle naar Nol te rijden? Ik heb gehoord dat er afslag Noordeloos een Mac zit. (Meerkerk)
Daar schijnen een hoop motorrijders te verzamelen om dan samen naar Nol te rijden.
Is daar vandaan nog 5 minuten rijden ofzo. Ideetje of niet....?

Groetjes Natasja


Hoi Natasja,

Weet jij hoelaat ? Wij kunnen er altijd langsrijden ;)

Horen of zien jullie daar ok ?

Groetjes Roelof
 
Rij je met ons mee om 11uur vertrekken vanuit de speeltuin van Roosendaal!!


Roosendaal is me net te ver om eigenlijk. Maar bedankt voor het aanbod! Jullie rijden waarschijnlijk ook niet over de A29. Misschien kunnen we bij de mac afspreken op de A16 afrit 20 's-gravendeel. Misschien rijden jullie daar wel over, of jullie moeten voor de A27 gaan, dan gaat het niet door en kom ik jullie nog wel tegen op de A15! (of bij nol) Ik hoor het wel.
 
Is het een idee om met ze alle een punt af te spreken en dan met ze alle naar Nol te rijden? Ik heb gehoord dat er afslag Noordeloos een Mac zit. (Meerkerk)
Daar schijnen een hoop motorrijders te verzamelen om dan samen naar Nol te rijden.
Is daar vandaan nog 5 minuten rijden ofzo. Ideetje of niet....?

Groetjes Natasja

Als ik dat doe mis ik juist het mooiste deel van mijn route. Wilde op de A15 afrit 26-hardinxveld-giessendam nemen en dan langs dat riviertje 'wijde Giessen' dat bochtige weggetje kiezen langs Giessenburg, overslingeland en dan rijd ik zo de Grotewaard op waar Nol aan zit.
Lekker bochtjes pakken. :]
 
Laatst bewerkt:
Hoi Natasja,

Weet jij hoelaat ? Wij kunnen er altijd langsrijden ;)

Horen of zien jullie daar ok ?

Groetjes Roelof

Wij hebben afgesproken om een uurtje of 12:00 uur / 12:30 uur
bij de Mac. Dan zien we alles een beetje aankomen (als het goed is). Het is afslag meerkerk bij de mac en daar vandaan is het nog 5 minuutjes rijden ofzo. Is wel gaaf als we daar dan met een grote groep aankomen, ja toch...?
 
Stond idd iemand met lasergun....erg jammer ;)

Verder geen last van gehad!

Was verder een leuke bijeenkomst en leuke rit.

Fijne dag verder iedereen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan