Grote beurt BMW R1100RT (1997), iemand?

Status
Niet open voor verdere reacties.

EricPP

MF'er
5 jul 2019
104
81
Tilburg
Goedendag,

Is er toevallig iemand in de driehoek Breda-Den Bosch-Eindhoven die een beurt aan mijn BMW R1100RT uit 1997 zou kunnen uitvoeren?

Dan gaat het om kleppen stellen, motorolie, cardanolie, versnellingsbakolie, bougies etc. Mocht er iemand zijn die dit zou kunnen maar vooral ook willen doen, dan hoor ik graag van je. Uiteraard betaal ik je daarvoor ;)

Dus ik hoor graag van je, alvast bedankt!

Mvg,
Eric
 
Goedendag,

Is er toevallig iemand in de driehoek Breda-Den Bosch-Eindhoven die een beurt aan mijn BMW R1100RT uit 1997 zou kunnen uitvoeren?

Dan gaat het om kleppen stellen, motorolie, cardanolie, versnellingsbakolie, bougies etc. Mocht er iemand zijn die dit zou kunnen maar vooral ook willen doen, dan hoor ik graag van je. Uiteraard betaal ik je daarvoor ;)

Dus ik hoor graag van je, alvast bedankt!

Mvg,
Eric
Zijn daar helemaal geen motorzaken?
 
Ben niet van de buurt, maar 4-500€ voor hetgene jij opnoemt lijkt mij niet bij de haren getrokken? :?
Geen idee, eerlijk gezegd....ik zal eens wat andere zaken contacten. Maar dacht: "als er nou toevallig iemand in de buurt zit......"

En anders rij ik langs Quispel in Deurne👍
 
Een werkplaatshandboek kopen en het basis onderhoud zelf doen is ook leuk natuurlijk. Maar misschien iets waarmee je liever in de winter/buiten het seizoen experimenteerd, gezien de tijdsdruk. Ik haal veel voldoening uit mijn motor zelf onderhouden!
 
Goedendag,

Is er toevallig iemand in de driehoek Breda-Den Bosch-Eindhoven die een beurt aan mijn BMW R1100RT uit 1997 zou kunnen uitvoeren?

Dan gaat het om kleppen stellen, motorolie, cardanolie, versnellingsbakolie, bougies etc. Mocht er iemand zijn die dit zou kunnen maar vooral ook willen doen, dan hoor ik graag van je. Uiteraard betaal ik je daarvoor ;)

Dus ik hoor graag van je, alvast bedankt!

Mvg,
Eric
Ik lees niets geks. Prima te doen met een boek in de hand. Als je dure olie koopt ben je voor 100 euro klaar.
 
Een werkplaatshandboek kopen en het basis onderhoud zelf doen is ook leuk natuurlijk. Maar misschien iets waarmee je liever in de winter/buiten het seizoen experimenteerd, gezien de tijdsdruk. Ik haal veel voldoening uit mijn motor zelf onderhouden!

Ik lees niets geks. Prima te doen met een boek in de hand. Als je dure olie koopt ben je voor 100 euro klaar.
Snap ik helemaal, maar ik ben niet de meest handige......dus is het te doen voor iemand die geen sleutelervaring heeft?
 
Met een werkplaats handboek (bv van Haynes) en de 'youtube universiteit' bij de hand, zijn de dingen die je opnoemt prima te doen voor een leek. Ideaal startpunt om te leren sleutelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan